Jiná Láska?

70 3 0
                                    

Hlavu sem měla na Davidovi a byla v klidu když byl semnou tak mi bylo líb a nemyslela na Petra.

Popar měsíců sem přestala upně myslet na Petra myslím...
Ale mýsto toho sem hodně přemíšla o Davidovi.

Byl poslední den školy a já sem byla u skříňky a hledala věci na chemii,co hledáš lekla sem se a podívala do to je, byl to Petr zavřela sem skřínku a uťíkala na zachot ale Petr mě chytil a přitáhl k sobě.

Chtěla sem ho odstrčit ale držel mě silně začal našpulovat rty a chtěl mě políbyt. Strčila sem ho na skřínky a viděla Greye utíkala sem za ním a začala líbat Petr se na mě podíval a kívl hlavou.

Coto Kurva děláš zařval Grey
Musela sem někoho odhnat Grey kívl jen hlavou a šel do třídy. Ze zadu mě objal David a já mu dala pusu na tvář nechceš příjít po škole kemě řekl sladce.
Poškole se stavím řekla sem a šla na hodinu.

Byla sem u Davida, seděli sme na gauči a hráli Samozřejmě vyhral David.
koukala sem na něj jak se sladce usmívá a začal se mi koukat na oči a směřoval zase k rtům přiblížila sem se k němu.

Udělajto zašeptala sem David mě začal líbat a já jeho taky sedla sem si na něj a měla sem myšlenky úplně jinde.

Hádám že si myslíte že se to stalo ale ne... Grey tam přišel a jdl zmrzlinu celou dobu na nás koukal a čekal jestli se něco stane David a já sme si ho všimly a přestaly se okusovat.

Ráči bych měla jít zašeptala sem a dala pusu Davidovi.

|David|
Skazil sem vám něco řekl Grey hodil sem po něm polštář a lehl si na gauč
Coulou tu dobu sem si psal z Naty.
Ooo brácha se nám zamiloval řekl Grey a sedl si na gouč.

Sklapni řekl sem neštvaně
Brácha se začal smát. Zvedl sem se a šel ven

|Naty|
Byl sem doma a najednou na mě někdo zazvonil ano byl to David
Ahoj co se děje? Zeptala sem se promiň za tohle začal mě líbat a vzal si mě na ruku přimačkl mě ke zdi a já ho začala taky líbta
Vzal mě na horu do pokoje a vy víte co se stalo dal.....

David spal a já sem se šla osprchovat bylo mi dobře a nechtěla sem ho stratit ale najednou táta klepe na dveře David se rychle oblíkne a já si suším vlasy já rychle otevřu dveře táta vstoupí do pokoje vidí tam Davida a kouká naněj vražedním pohledem.

Tati toje David řekla sem nervózně táta jen kívl hlavou a šel do obívaku zavřela sem dveře a koukla se na Davida. Nemá mě rád řekl ale já jo sedla sem si na něj a líbala můžeš tady přespat udělala sem smutný oči.
Jen se usmál a lehly sme si na postel.

Omlouvám se za chyby 😂🍐

laská velká smůla Kde žijí příběhy. Začni objevovat