1.Bölüm🥀

397 16 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz yazım yanlışlarım olabilir şimdiden özür dilerim :)
Başlama tarihi:10/11/2020
*******************************
Sabah gözlerimi o güzel alarm sesiyle açtım şaka şaka hangi insan alarm sesiyle uyanmak ister.

Yataktan kalktım geleneksel halıyla bakışmamızı yaptıktan sonra banyoya girdim aynaya baktığımda resmen tipimin kayık olduğunu gördüm neyse tipimi düzelttikten sonra kahvaltıyı hazırladım.

Kahvaltıyı hazırlarken size kendimden bahsediyim biraz.Ben Elif Doğan 17 yaşındayım İzmirde yaşıyorum 11.sınıfa gidiyorum.Babamın adı Metin Doğan babamla birlikte yaşıyorum.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra masaya oturdum babam evde değildi çalışıyor eve çok nadiren gelir.Kahvaltıyı yavaş yavaş yapmak istiyorum ama yapamam acele etmeliyim çünkü okul var hayır yani bu okulu neden sabahın körüne koyularsa daha kargalar bokunu yememiş biz okula gidiyoruz ya.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra okul formamı giyip evden çıktım.Kulaklıklarımı takıp okula doğru yürürken bi yandan müzik dinliyorum.Okula vardığımda kulaklıklarımı çıkarttım banklara doğru gidip oturdum.Cereni beklemeye başladım ceren kim derseniz kankam birtanem benim onunla kardeş gibiyiz.

Ceren gelince sınıfa çıkıp sıramıza oturduk "Lan! Ders ne elif?" diye soran canım kankama gerizekalı bakışı atıp "Ders matematik" dedim. " Sabahın köründe matematik mi olur ya" diye başladı ceren.Sınıfa matematik hocamız girince ders başladı.

Öğlen Arası
Öğlen arası kantine indik canım kankamla masalara oturduk ceren "Ne yiyeceksin elif?" dedi "Bişey yemicem ben sen kendine al yeter" dedim.

Ceren iyi tamam bakışı atıp kendine bişeyler almaya gitti o bakışı nasıl attı hiçbir fikrim yok.
O sırada telefonum çalmaya başladı baktığımda amcam arıyordu.(Amcam:+ Ben:-)
+Elif neredesin?
-Okuldayım amca bişey mi oldu?
+H-hayır bişey olmadı şey dicektim amcam ben sana
-Ne dicektin amca ?
+Okuldan sonra bize gelsene senle önemli bişey konuşucam
-Tamam da babam nolcak
+O da gelceksen merak etme
-Tamam amca okuldan sonra gelirim
+Görüşürüz amcam
-Görüşürüz amca
Hadi bakalım burnuma pis kokular geliyor neyse çıkar yakında kokusu.

*******************************
İlk bölüm olduğundan kısa oldu ama ikinci bölüm uzun olacak görüşürüz sizi çok seviyorum 🥰🥰🥰

Abilerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin