Merhaba arkadaşlar yeni bölüm kısa oldu ve şunu öğrendim ki okumakla yazmak arasında baya fark varmış.Neyse iyi okumalar size✨✨✨
.............................................
Okul Çıkışı
Sonunda o kurtarıcı ses çaldı yani çıkış zili cerenle çantaları toplayıp bahçeye indik.Ben amcamlara gideceğimden cerenle veda edip otobüs durağına doğru gittim.Otobüs durağına hem yürüyorum hem çantamdan kulaklıklarımı bulmaya çalışıyorum hayır yani bi kulaklık nasıl çantanın içinde kaybolabilir. Kulaklığımı bulduğumda otobüs durağına varmıştım ve tek sorun otobüs beklemek otobüs beklemekten nefret ederim.
Otobüs gelince binip boş olan koltuklardan birine oturdum.Amcamların evi yarım saatlik yol olduğundan çantamdan kitap çıkarıp okumaya başladım.Kitaba nasıl daldıysam ineceğim durağa gelmişim kitabı çantama koyup otobüsten indim.
Biraz yürüdükten sonra amcamların mahallesine girdim ve girdiğim an amcamların evinin önündeki araba gözüme çarptı. Araba Range Rover ve amcamların evinin önünde allah allah neyse eve doğru yürdüm.
Zili çaldığım da kapıyı açanı gözü ağlamaktan şişen yengemi beklemiyordum. "Yenge noldu sana böyle?" diye sorduğum da cevap vermedi. İçeri geç işareti yaptı bana bende yavaş yavaş içeri geçtim. İçeri girdiğimde benden büyük dört adam takıldı gözüme.
Girdiğimi ilk fark eden amcam oldu. " Elif hoşgeldin geç otur şöyle" dedi " Hoşbulduk amca da noluyor burda" dedim. Babama baktığımda ise kafası eğik halıya baktığını gördüm ve içimden dedim ki bu işte bi bokluk var.
Tekrar benden büyük olan dörtlüye baktım gözlerinde sadece özlem vardı. Daha fazla dayanamayıp sordum " Biri artık burda ne olduğunu anlatabilir mi?" En küçük olduğunu düşündüğüm dörtlüden biri "Biz senin abiniz elif" dedi. Beynimde tek şu var;
Biz senin abiniz
Biz senin abiniz
Biz senin abinizBi anda gülmeye başladım "Güzel şakaymış" dedim. "Hayır şaka değil" dedi en büyükleri olduğunu düşündüğüm. Gülmeyi kesip babama baktım "D-doğru mu bu b-baba" diye sorduğumda ilk defa kekelemiştim. Babam sadece kafasını saladı işte o an gözüm karardı en son duyduğum şey "Elif!!!" oldu.
......................................................
Evet arkadaşlar bölüm sonu sonra ki bölümü yarın atamayabilirim ama cuma günü atarım sizi çok seviyorum iyi ki varsınız 😊😊😊