Včera večer odešli Kissovi chvíli po deváté hodině večer..
No a teď do reality...
.
Ach bože! Zakřičela jsem přes celý pokoj... Ten pitomý budík! Nesnáším ho!! Zase uvidím Bena a tu slavnou Kačku jak se plazí po mém Benovi... Škoda že do MÉM je jen v mé hlavě.. No zpátky do reality Ell...
Vzala jsem si nějaký skvělý hadry.. Teda ta mikina od B&M je fakt skvělá to neříkám, lehce jsem se nalíčila a no prostě chápete...
Máma nás každé ráno odváží do školy jenže dnes to bylo jinak.. "Zlatíčka dneska vás odveze mamka od Bena já musím rychle do práce!" Řekla s úsměvem a vyběhla z domu.. POČKAT! to znamená že do školy pojedu s Benem! Paráda!!! Opravdu paráda! Zrovna po včerejšku jsem ho moc vidět nechtěla...Už sedíme v autě sestra se zběsile se všemi baví a pak jsem tu já.. Která jen kouká z okna a myslí nad tím klukem který sedí před ní.. Když jsme zastavili u školy rychle jsem vyběhla z auta a už z dáli jsem viděla Kiki která mi mávala přes všechen dav lidí.. Přiběhla jsem k ní a jako vždy jsme se obejmuli, pomalu jsme se vydali ke skříňkam a po té do učebny angličtiny.. Ano jako první máme angličtinu.. Nechcete mě někdo zabit? Jo a podotýkám sedím tam vedle BENA.. Ještě lepší ne?! No samozřejmě ta jeho úžasná Kačka na nás furt koukala takže samozřejmě Ben se na mě ani nepodíval.. Jak jinak.. "Paní učitelko mohu jít na záchod? " Řekla jsem v půlce hodiny.. Už jsem nezvládala být v jejich přítomnosti.. Učitelka jen přikývla a já jsem se vydala směr záchody.. Zamkla jsem se v jedné kabince a naplno jsem se rozbrečela.. Miluju ho.. A jak.. Po chvíli co sedím na zemi slyším hlas Kiki.. "Ello úča se ptá jestli jsi v pohodě.. " Neodpověděla spíše jsem otevřela dveře a šla jsem jí obejmout.. " Tak nějak jsem myslela... Že když spolu chodíme do třídy.. Že třeba budeme aspoň kamarádi.. Ale prý ne.... Nikdy kamarádi nebudeme! Nikdy!!" Propukla jsem ještě ve větší pláč.. "Ell.. Bude to dobrý uvidís, má tě rád jen mu dej čas.. Hele já.. Minule jsem viděla Matea s nějakou holkou...líbali se.." Řekla mi a posmutnela.. "Kiki nech ho být... On si uvědomí co ztrácí.. " Řekla jsem na to neodpověděla a jen přikývla a řekla že musíme na hodinu...
.
.
Je po škole.. Teda.. Teď jdeme na oběd na ten hnusně úžasný oběd...
Už jdu s tacem a hledám s Kiki nějaký volný stůl.. Najednou cítím tvrdý náraz na zem a jen velkou bolest.. Někdo mi podrazil nohy.. Já slitla na zem a rozbila se sklenička takže můj obličej je celý od krve.. "Hej ty úžasná Ello! Drž se od Bena dal..! " Zakřičela jeho holka... Ben na obědy nechodí takže bohužel toto neviděl... Všimla jsem si že Kiki dělá něco na mobilu...POHLED BENA
šel jsem domů a najednou slyším že mi cinkl mobil..
@_ben_a_mateo__ vám posila video
Koukl jsem si na to co mi Kiki poslala a pak jsem si jen řekl... JÁ JSEM TOTÁLNÍ VŮL!
AHOJ TAK DNESKA UŽ KAPITOLA NEVYJDE..
DOUFÁM ŽE SE VÁM TATO KAPITOLA LÍBÍ
VAŠE TÝNA ALÁ KIKI 🤣💖
ČTEŠ
Nová na střední/ FF/ Ben a Mateo
FanfictionPŘÍBĚH JSEM PSALA DVA ROKY ZPÁTKY TAKŽE SE OMLOUVÁM ZA GRAMATICKÉ CHYBY . čau, jsem Ella.. zrovna jsme se přistěhovali do Prahy.. žádná sláva.. jediné plus tu je že tu bydlí oni.. BEN A MATEO.. ptáte se kdo to je?... dva kluci kteří mi změnili ži...