Blížil se čas kdy jsme všichni měli jít ven.. Ben si skočil domu ještě pro mikinu protože tu co měl u nás tak nechal mě.. Já bych mu jí už stejně nevrátila! :)
Už pomalu jdeme na místo srazu Kiki tam už stojí a v dálce vidíme už jít Matea jenže nejde sám.. "Já ho asi zabiju on si sebou vzal Nikolu, jeho holku aby jsi věděla" Řekl celkem naštvaně "jo vím... Kiki nebude ráda" Řekla jsem a priběhla jsem ke Kiki a dlouze jsem jí objala.. "Čau lidí" Přišel k nám Mateo a jeho girl... Všichni jsme je pozdravili a pak jsem si všimla že Niki podezřívave kouká na Kiki... Nějak jsme to neřešili a vydali jsme se směr kino, jee to jsem vám neřekla že? Jdeme do kina na Bůh ví co... Kluci vybrali horor heh jak jinak... Kiki horory miluje takže to má dobrý ale já horory nesnáším!
.
.
Už sedíme v sále film už je asi tak v polovině a já jsem nalepena na Benovi a Nikol na Mateovi... Kiki si ten film užívá jak jinak.. Jen je mi jasný že se jí nelíbí po chvíli odešla na záchody.. Myslím že není v pohodě šla jsem za ni..
POHLED KIKI
Nedávám to.. Vidět jak s ní Mateo furt je... Asi ji opravdu miluje.. Ničí mě to... Odešla jsem na záchody potřebuju se uklidnit! No co myslíte na záchodech jsem se totálně rozbrečela "Kiki.. Neboj on tě má rád!" Přišla za mnou Ell... "Ell já prostě to už nedávám.. Miluju ho víc než cokoliv jiného!" Ell mě pevně objala... Po chvíli jsem se uklidnila a to zrovna film koncil tak jsme se vydali ven z Kina... Byli jsme ještě v obchodním centru tak jsme si řekli že si třeba někde koupíme kafe.. S holkama jsme se chtěli jít podívat ještě do nějakých obchodu tak jsme tedy šli a kluci šli na chvíli ven..
POHLED MATEA
holky šli nakupovat tak jsme s Benem šli ven si povídat.. Samozřejmě nás poznalo pár fanynek tak jsme se s nimi vyfotili a pak jsme se schovali někam kde budeme mít klid.. "Líbíš se jí.." Nevěděl jsem koho myslí.. "Nikče? No vždyť jo je to moje holka" Kouknul jsem se na něho.. "Ne, Kiki" Věděl jsem že se jí líbím.. Jednou mi to psala... Neříkám je hezká... (Ego up 🤣)
Možná k ní něco trochu cítím ale mám holku.. Po chvíli jsme viděli vyběhnout Kiki z obchoďáku a Ell běžela za ní "já už na to nemám chápeš to?! Já ho miluju víc než cokoliv jiného! A on mi nedokáže říct pořádně ani blbý ahoj! Nedávám to!!" Zakřičela na Ellu, bylo mi jí líto.. Vím že mluvila o mně... "Tohle jsi posral kámo..." Řekl Ben a utíkal za Kiki a Ell "ahoj lásko zařídila jsem aby se ta Kiki nepletla tobě do cesty!" Věděl jsem že za to může ona.. A až teď jsem si uvědomil že jsem fakt blbec.. (Promiň Mateo já to tak nemyslím! 🤣🥺💖) "co jsi jí sakra řekla!!" Zakřičel jsem na ni a rozeběhl jsem se za Kiki.. Jenže to už bylo pozdě... Slyšel jsem už jen ellu jak s brekem křičí "PANE BOŽE!! KIKI!!"....ČUS TADY TA KAPITOLA JE TROŠKU O NIČEM ALE SNAD SE LÍBÍ 🤣💖
ČTEŠ
Nová na střední/ FF/ Ben a Mateo
FanficPŘÍBĚH JSEM PSALA DVA ROKY ZPÁTKY TAKŽE SE OMLOUVÁM ZA GRAMATICKÉ CHYBY . čau, jsem Ella.. zrovna jsme se přistěhovali do Prahy.. žádná sláva.. jediné plus tu je že tu bydlí oni.. BEN A MATEO.. ptáte se kdo to je?... dva kluci kteří mi změnili ži...