3 🦋

431 33 25
                                    


Н : Какво ще правим сега?

К  : Хайде да се поразходим

Н : Добре ,но се облечи по-дебело,  че навън е хладно

К : Добре

Куки се преоблече с по дебели дрехи и излезнаха навън да се разхождат.

Докато вървяха Куки видя захарен памук и отиде да си вземе , но големия реши ,че той ще му купи и така стана

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Докато вървяха Куки видя захарен памук и отиде да си вземе , но големия реши ,че той ще му купи и така стана.  Разхождаха се още малко и седнаха на една по отдалечена пейка . Куки започна да си яде захарния памук .

К  : Ох жаден съм

Н : Ето,  аз имам вода - изкара от раницата си водата и му я даде.

К : Благодаря ти ,хьонг - тръгна да го целува по бузата ,но Намджун се обърна към него и устните им се  докоснаха . Намджун придърпа малкия към себе си и задълбочи целувката . Сложи ръце на кръста му , а малкия отвърна на целувката . Целуваха известно време и щом малчото де осъзна бързо избута големия от себе си .

К  : Хьонг, какво направихме, това грешно !

Н : Защо да е грешно малчо ?

К : Ние сме братя

Н : И какво от това? Да братя сме ,но доведени. Не ни пречи да се обичаме   и да сме заедно

К : Но още е рано

Н : Моля те Куки , дай ми шанс и ще видиш ,колко хубаво ще ни е заедно .

К : Но тати ? Той не знае ,че харесвам момчета..... Не знам как ще го приеме

Н : Моля те ,малчо! Майка ми знае ,че съм гей и няма нищо против това,  ще видиш че и баща  ти няма да има нищо  против,  ако трябва мама ще говори с него....Може пък да се зарадва ,че най-накрая си си намерил половинка .

Очичките на малкия се насълзиха и гушна Намджун.

Н : Ще се постарая да те направя щастлив , всъщност няма да се постарая,  а ще го направя.....ще ми дадеш ли шанс ?

Куки закима одобрително глава, но го притесняваше  това,че не беше сигурен  в чувствата си....Не беше сигурен дали наистина има чувства към по-големия.

Намджун стана от пейката и го вдигна във въздуха. Постави няколко целувки по личицето му и накрая сля устните им.

𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓/𝑵𝒂𝒎𝒌𝒐𝒐𝒌 (✔)Where stories live. Discover now