❗❗В ГЛАВАТА СЪДЪРЖА СМУТ❗❗ 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞Вече бяха минали няколко часа , а момчетата вече бяха пияни . Намджун седеше на сепарето, а Куки беше в него и целуваше врата му .Големия беше сложи ръце на дупето му и го стискаше.
Н : Хайде да се прибираме ! Вкъщи ще продължим !
Куки само кимна и излезнаха от бара . Намджун отключи колата на майка му , която беше взел , качиха се и тръгнаха. По пътя малчото масажираше члена на Намжун, а той стенеше . Откопча колана на големия , бръкна в дънките му и изкара вече надървилия се му член.
Задвижи ръкана си по дължината му и в следващия момент.............
.......
..........
........
........
.......
.......
И в следващия момент Куки се наведе и налапа члена му . Намжун истена силно и наби спирачката на колата. Премести се на задните седалки заедно с малчото, който беше в скута му и се отъркваше. Намжун хвана крайчетата на тениската му ,свали я и започна да поставя нежни целувчици по тялото на малчото. Куки започна да стене високо , което допълнително възбуждаше по - големия ,който вече беше свалил и своята блуза . Преобърна така че той да е отгоре и остави малкия легне на седалките. Наведе се и се заигра със зърната на малчото . Куки зарови пръсти в косата на големия. Намджун целуваше гърдите и коремчето на малчото ,стигайки до дънките му.
Откопча колана му и го свали заедно с дънките му . Целуна члена му ,през плата и го стисна ,карайки Куки да истене високо . Свали със зъби боксерките му , хвана пениса му и задвижи ръката си бързо . Тъй като на мъника му беше за първи път и не беше научен да издържи повече, свърши бързо в ръцете на по-големия.К : Х-Хьонг.....о-още -каза стенеейки и отърка члена му с коляното си
Н : НГХ....Бебче - вкара два пръста в устата му - смучи- каза докато събличаше панталоните си .
След като пръстите му бяха вече добре навлажнени ги изкара от устата му и ги премести на входа му . Разтри го и вкара пръст в него .
К : Н-НГХ...Б-боли - извика от болка и заби ноктите си в гърба на Намджун
Н : Ще мине - погали личицето му , наведе се и го целуна по челото , бузката и устичката. Добави втори ,след това и трети пръст, мъника вече не стенеш от болка , а от удоволствие . След като прецени че Куки е достатъчно разширен изкара пръстите си и намести члена си на входа му .
К : Н-не.....щ-ще боли
Н : Само малко ще боли ,обещавам че ще бъда внимателен
Куки само кимна и стисна очи и стегна тялото си
Н : Отпусни се - говореше му и го галеше по личицето - иначе ще боли повече
Намжун усети че малчото се отпусна и навлезе в него ,а Куки извика от болка и очичките му се насълзиха.
Големия поседя без да мърда, за да може мъника са свикне.К : НГХ...Х-хьонг, вкарай го целия !
Намджун изпълни заповедта на малчото и го вкара целия ,като започна да си движи леко . Куки започна да стене високо от доставеното му удоволствие ,от страна на по-големия .
К : П-по-бързо ! - почти извика
Големия кимна и забърза движенията си. С всеки тласък Намджун забързваше темпото . Разгласяха се сладките стонове на Куки и Намджун и звукът кожа в кожа . След като смениха няколко пози Куки беше свършил три пъти .След още няколко тласъка и Намджун свърши на дълбоко в Куки.
Малчото легна върху гърдите на големия ,дишейки тежко ,тъй като яздеше големия .Н : Хареса ли ти , бебинко ? - погали го главичката
К : Да
Н : Обичам те !
К : Аз също те обичам! - надигна се и го целунат последни сили и заспа заедно с Намжун, който го беше прегърнал .
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓/𝑵𝒂𝒎𝒌𝒐𝒐𝒌 (✔)
Short StoryНамджун е на осемнадесет години, когато му водят шестнадест годишното му доведено братче.