11.

5.4K 144 0
                                    

Mosolyogva csináltam, már a reggelit az egész családnak. Mindenki lejött, nem foglalkozva Ashton apjával, a fiú karjaiba ugrottam és megcsókoltam, majd a tányérokra tettem a reggeliket, mikor is realizáltam mit tettem. Félve, de ránéztem Ash apukájára, aki csak döbbenten nézett a fiára, hol pedig rám, majd elmosolyodott.
-Mióta vagytok együtt?-kérdezi Andrew.
-Tegnap előttől nem?-nézek Ashre mikor is megvonja a vállát.
-Nyertem a fogadást, kutya lesz.-mondja anyukámnak aki szemet forgatva eszi a reggeliét.
-Hogy mink lesz?-kérdezem hitetlenkedve.
-Egy kutya. Mert fogadtunk anyáddal, hogy ha egy kevesebb mint egy hete vagytok együtt akkor kutya, de ha egy vagy több hete vagytok együtt akkor macska.-újságolja boldogan.
-Andrew? Nem lehetne, hogy macska is legyen? Mindig is vágytam egyre.-mosolygok.-De már egyszer voltunk együtt még az elején. Szóval mindketten nyertetek.-nevetek fel ördögien.
-Akkor lesz macska is.-vágja neki Andrewnak, majd mindketten elkezdenek nevetni. Anya boldog, én boldog vagyok. Ash is gondolom az és ahogy elnézem Adrew is. Végre mindenki boldog. Aztán tegnap miután elaludtam, éjjel felkeltünk és hát, megtörtént a dolog. Lefeküdtünk. Én olyan izgalomban még nem voltam, de baromira jól esett. Csak egy baj van nem használtunk gumit. Ebbe belegondolva, csak megvontam a vállam, mert csak nem vagyok én olyan szerencsétlen, aki terhes lesz.

Egy hét múlva
De. Mégis vagyok olyan szerencsés, aki terhes lett. Egy hete még szerencsétlenségnek mondtam, de már szerencsésnek érzem magam. Egy babát hordok a szívem alatt. Ashton és az én babámat. Ez úgy történt, hogy hétvégi reggeli után rosszul lettem, és hánytam. És ez ismétlődött egészen csütörtökig. Anya haza jött munkából, és a kezembe nyomott egy terhességi tesztet, én persze értettem a célzást és megcsináltam. Én olyan örömöt, és bánatot, mint akkor nem éreztem. Nem akartam várni, így egyből szóltam Ashtonnak, aki először kicsit lesokkolt de aztán realizálta, hogy apuka lesz. Én csak mosolyogtam, és mentem anyának, és Andrewnak elújságolni a hírt. Mindketten örültek, és ma voltunk az első vizsgálaton. Még akkora mint egy kis babszem. Kaptunk róla képet amit kitettünk a szobámban. Egyből hívtam Alexet aki rohant is át hozzánk, hogy megünneplje velünk. Ezek után, már csak boldogan kell, hogy éljünk Ashel.


Kövi rész az már az epilógus lesz. De ne csüggedjetek, ezután a könyv után megkérlek titeket nagyon szépen, hogy nézzetek majd bele a Dramione ff.-be. Ahogy kitettem az epilógust publikálom a ff.-t. Szóval nem szabadultok tőlem 😂❤️





Mostohabátyámba szeretveOnde histórias criam vida. Descubra agora