2.

12.8K 289 13
                                    

Reggel, vagyis délután 2-kor felkeltünk, és bementünk valami reggeliért. Cami vett fel nadrágot hátha lesz bent valaki, én nem mert bíztam abban, hogy nem lesz bent senki. De volt.
-Sziasz..-halkult el Ashton hangja, ahogy rám nézett. Tetőtől talpig végigmért, mondjuk combjaimon elidőzött egy kicsit, és apró mosolyra húzta ajkait.
-Jó reggelt.-köszötünk Camival egyszerre. Csináltunk magunknak, pirítóst, megkentük vajjal, majd szalámit tettünk rá, és boldogan megettük. Felmentem a szobámba felöltözni, ami sikerrel is járt. Egy fehér pólót, fekete szakadt nadrágot, fekete dzsekimet, és fekete Nike cipőmet vettem fel, mert ma megyünk a vidámparkba.
-HÉ! CAMI MEGVAGYOK INDULHATUNK?-ordítok, le miközben a lépcsőn jövök le.
-Hova mentek?-kérdezte meglepettem Ash.
-Vidámparkba. Mehetünk már?-választ adok ash kérdésére, már indulásra készen, kérdezem Camitól századszorra.
-Én is mehetek?-kérdezi.
-Nem Ashton nem jöhetsz.-forgatom meg szemem.
-De gyere nyugodtan.-mosolyog rá barátságosan Camz.
-Ne már! Camillaaa!-húzom el az "A" betűt.
-Istenem már Laur!-nevet fel.-Nézd nincsenek haverjai!-nevet továbbra is.
-Hé! Vannak barátaim.-durcizik be.
-Ma nem megyünk sehova. Nincs kedvem.-nyavajgok.
-Jó. Én hazaugrok egy heti ruháért egy óra múlva itt vagyok. Vagy kettő.-nevet fel megint Camzi.
-Okés! Sieeess.-szólok utána.
-Mit csináljunk?-kérdezi Ash.
-Megyek telefonozni. Csá!-megyek szobámba. Nem is meséltem mostohabátyámról. Barna, elöl göndör haja van, kékeszöld szeme, telt ajka van, elég izmos, elég helyes. Van egy orr piercingje, ami jól áll neki, van egy tetkója a nyakán, ami gondolom mellkasára vezet, amit nem kívánok látni. Ja, tényleg nagy egója van, és nyalizik is, meg persze seggfej is. Ennyit róla. Mesélek a kinézetemről egy kicsit, és a stílusomról. Fekete, fehér, szürke dolgok jöhetnek! Barna, hosszú hajam van, szerintem cuki orrom, alul telt, felül vékonyabb ajkaim vannak. A szemeimet nagyon szeretem, mert borzasztóan szép kék színű. A dzseki elmaradhatatlan, ha megyek valahova. Ez vagyok én. Lauren Elizabeth Ramsay.

Nagyban görgetem az instát, mikor kopogást hallok ajtómon.
-Hagyjál békén. Köszi.-szólok oda.
-Figyu-nyit be Ashton. Blah elegem van már belőle.-hol vannak a vizek?
-Konyhába, a vitrinbe. Most már hagyjál.-ajtó csukódást hallok. Felnézek, de nem ment ki, hanem pont, hogy bejött.
-Mit ak..-félbaszíkotta mondandóm. Rásimított combomra. Én pedig hagytam neki. Nem ismerek magamra..
-H..hagyjá..ál!-dadogok majd lelököm kezét, combomról.
-Bocs. Csak a reakciódra voltam kíváncsi. Ezek szerint, jól tudtam, hogy nem fogsz tudni mit reagálni.-vigyorgott önelégülten.
-TALÁN AZÉRT, MERT EZT UTOLJÁRA TROY CSINÁLTA VELEM?-ordítok arcába hisztérikusan.
-Jól van na. Bocs, nem akartalak felbaszni.-adott egy puszit homlokomra, majd ott hagyott engem sokkoltam a szoba közepén. Lassan leültem, az ágyamra és gondolkodni kezdtem. Vajon miért rázott ki a hideg jó értelemben, mikor megpuszilta homlokom? Miért volt olyan érzés a gyomromban, mintha valami állatkert kiakart volna törni, mikor rásimított combomra? Most miért akarom, hogy hozzám érjen?  És meg sok, hasonló gondolat kavargott fejemben, mikor Cami benyitott, és meglátta sokkolt arcom.
-Mi történt?-kuncogott, rám nézve.
-Ashton, először megsimította  combom, majd mikor kiment honlokon puszilt, mert felbaszta, az agyam azzal, hogy rásimított combomra. Meg furcsa érzések vannam bennem. Kirázott a hideg mikor megpuszilta a homlokom, állatkert volt a gyomromban mikor combomra simított, és azt akarom, hogy többször is megérintsen. Troynál nem voltak ilyen érzelmeim. Camilla segíts rajtam.-nézek kétségbeesetten a lányra.
-Nyugalom Lauren nyugodj meg. Ezek a jelek arra utalnak, hogy tetszik neked. Troyt valószínűleg barátként szeretted, csak nem vetted észre. Túl szoros volt a barátsagod a te részedről, és ezt szerelemnek tituláltad el.-mondott teljesen igazat. Akkor nekem most tetszik Ashton?
-Teljes mértékben igazad van.. Akkor én most szerelmes vagyok, vagy csak tetszik?-kérdezem értetlenül Camit.
-Akarod, hogy megcsókoljon? Olyan vadul, tudod mielőtt khm-ni szoktak a párok.-nem merte kimondani. Mondjuk ezt tudom Camziról.
-Hát.. Akarom is, meg nem is.-válaszolom kurtán.
-Miért nem akarod?-kérdezte.
-Mert a mostohabátyám. Ha nem lenne az akkor akarnám.-mosolygok félénken.
-Akkor szerelmes vagy. Ennyi Laur. Ilyen az élet, könnyen szerelembe esel. Szerinted mi, hogy jöttünk össze Cameronnal?? Neki mentem az utcán, és feldöntöttem, és a szájára estem, és csókolóztunk. Ennyi, elmetünk kávézni, randizgattunk majd összejöttünk. Könnyen esik szerelembe az ember, akár a tudta nélkül is.-vonta meg vállát.
-Szerinted elmondjam neki?-kérdezem.
-Na azt megpróbálod, akkor én foglak feldarabolni, majd eltemetlek a kertetek végébe. Megne próbáld, köszi. Magyarázatom, erre az, hogy szarul jönnél ki belőle, mi van ha ő nem érez így? Kiröhögne. Hagyd majd ha, ő is így érez, akkor mutatni fogja. Apró jelekkel, de mutatni fogja. Ne félj Lolo.-mosolyog majd megölel. Természetesen visszaölelem.
-Köszii!-ölelem szorosabban.

Ashton szemszöge

Kiléptem Laur szobájából. Én teljesen hülye vagyok, megbántottam, plusz még homlokon pusziltam, amitől lesokkolt. Lementem a konyhába, majd előszedtem a vizet, közben a gondolataim, csak úgy váltogatták egymást. Miért simítottam meg a combját? Normális vagyok? Mi van ha ő nem érez úgy mint én? Mi lesz, ha ezek után hozzám, se fog szólni? Mi lesz ha egy életre megutál? Nem bírnám ki, beleszerettem, ahogy meghallottam hangját, áradt, és még árad is belőle a bunkóság, ami nagyon bejön. Idióta vagyok? Igen. Gondolat menetem, Camilla szakította félbe, amikor becsapta az ajtót, és trappolt Lauren szobájába. 10 perc múlva lejöttek, ahogy Lauren rám nézett, attól megdöbbentem. Mosolygott rám. Visszamosolyogtam, majd kacsintottam is egyet, hátha bejön neki. Egy óriási vigyor terült szét, aranyos arcán, aminek borzasztóan örültem. Ha Camilla elmegy tusolni, akkor beszélek vele. Nagyon hamar elment az idő. Már este 7 óra van. Cami most ment el fürödni. Eljött az én időm. Ő a kanapén ült, majd ledobtam magam, mellé. Kezemet átlendítettem nyaka fölött, és átkaroltam vállát.
-Miért mosolyogtál rám, mikor lejöttetek?-kérdeztem fülébe suttogva, amitől megborzongott.
-Mert ehhez volt kedvem.-döntötte fejét vállamra. Egy kicsit sem haboztam, megfogtam derekát, 5 másodpercen belül, már az ölembe ült, szemtől szembe. Lábait átkulcsolta derekam körül, majd közelebb húztam magamahoz, annyira, hogy ajkaimk súrolják egymást. Megakartam csókolni, mikor egy ajtó csukódást hallva szétrebbentünk, egy másodperc alatt már mellettem foglalt helyet. Megjött Clara, és apa.
-Sziasztok!-köszöntünk kórusban.
-Milyen napotok volt?-kérdezte apa.
-Nagyon jó.-válaszoltuk,megint egyszerre, mire csak felnevettünk.
-Mikor keltetek?-kérdezte Clara.
-Mi délután, kettőkor, Ashton meg gondolom hatkor.-vonta meg vállát, és rám pillantott.
-Igen hat körül keltem valahogy.-vakartam meg tarkóm.
-Okés rendben. Mit csináltatok itt a kanapén? És hol van Camilla?-kérdezi Carla.
-Camilla fürdik, mi pedig videót néztünk, amit kikapcsoltunk mikor nyitódott az ajtó.-magyarázta meg Lolo. Olyan gyönyörű, árad belőle a bunkóság, és a flegmaság. Szüleinkkel persze ahogy csak lehet tisztelet tudó. Ez tetszik benne a legjobban. Óvatosan rápillantok, és félmosolyra húzom szám, amitől elvörösödik.
-Látom jóba letettek.-mondta apa. Talán túl jóba lettünk.
-Mi megyünk, elmegyünk aludni. Fáradtak vagyunk.-mondta Carla majd bementek a hálóba. Laurennel megint leültünk a kanapéra, és most tényleg videót néztünk. Megnéztünk három videót, majd újra ölembe rántottam.
-Miért csináltad újra?-kérdezi suttogva.
-Mert szeretném.-húztam közelebb magamhoz, úgy, hogy újra súrolják egymást ajkaink.
-Miért szeretnéd?-suttogta.
-Erre még én sem tudom a választ. Megtetszettél.-válaszolom én is suttogva. Kezemmel arcára simítok, füle mögé tűröm haját, és teljesen magamhoz húzom. Ajkaink tökéletesen passzoltak egymáshoz. Mozgatni kezdtem szám, mire elmosolyodott. Nyelvemmel végig nylatam alsó ajkán, bejutásért könyörögve. Nem adta, meg így ráharaptam ajkára, amitől nyögött egy aprót, ezt kihasználva, nyelvemet átdugtam szájába. Nyelveink táncot, jártak, majd lassan szétváltunk. Közelebb hajolt hozzám, és egy apró puszit nyomott számra, majd felállt, és ott hagyott. Megőrít ez a lány!-gondoltam magamban. Felmentem az új szobámba, majd letusoltam, és aludni mentem.

Lauren szemszöge

Soha nem gondoltam volna, hogy ez pont velem történik meg. Most ténylegesen kijelenthetem, beleszerettem Ashtonba, a mostohabátyámba.
-Camiiii ébredj!-keltegettem barátnőm, aki időközben elaludt.
-Mmm.. Mi az?-motyogta.
-Ashton megcsókolt.-suttogtam vigyorogva fülébe, amitől szemei egyből tágra nyíltak.
-Mi a fasz?-reagálta le.
-Megcsókolt, lesmárolt, lekapott.-használtam szinonimákat.
-Milyen csók volt? Rendes, vagy nyelves?-fintorgott.
-Második.-vigyorogtam.
-Jézus Mária. Én megölök valakit.-sokkolt le.-De azért gratulálok.-vigyorgott.-Együtt vagytok?-kérdezte.
-Nem, nem vagyunk együtt.-válaszoltam.
-Oh.. Mindenesetre remélem együtt lesztek.-harapta meg alsó ajkát, közben mosolygott. Gyorsan elmentem letusolni, miután kész lettem kementünk a trambulinhoz, és bevackoltuk magunkat. Még sokáig beszélgettünk Ashtonról, és Cami párkapcsolatáról. Mielőtt aludni mentünk, megnéztük a GondoZOO filmet, nagyon tetszett mindkettőnknek. Lecsuktuk a laptopot, és mentünk aludni, ami sikerrel is járt.


Na sziasztok! Itt lenne egy újabb rész, szerintem csak hétvégén lesz rész, vagy amikor kedvem tartja, és igeen! Próbálok, hasonló hosszúságú részeket írni, ami remélem nem lesz baj🥰 Azt még elszeretném mondani, hogy lesznek majd 18+os részek, akár egy apró jelenet is🤓💭 Ennyi voltam mára, sziasztok!❤️

Mostohabátyámba szeretveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang