🌋Kiedy powie coś zboczonego🌋

466 19 7
                                    

Orochimaru-sama🐍

Każdy wie, że pod skórą tego węża kryją się najskrytsze sekrety, do których tylko ty miałaś dostęp. Jedna była jedna rzecz, której nie spodziewałaś się po Orochimaru. Mężczyzna okazał się być niezwykle zboczony. Często, kiedy mówił coś zboczonego, zastanawiałaś się czy powinnaś uciekać.

Hidan🔥

Hidan ciągle mówi zboczone rzeczy. Jesteś do tego przyzwyczajona.

Itachi Uchiha 🍳

Nigdy nie sądziłaś, że Itachi byłby w stanie powiedzieć coś zboczonego w twoją stronę. Uchiha chcąc dodać pikanterii do waszego związku, zaczął mówić i robić rzeczy, których nigdy przedtem nie robił. Byłaś zaskoczona jego zachowaniem, można powiedzieć, że czasem cię to krępowało, ale nie mogłaś zaprzeczyć, że po części ci się to podobało.

 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sasuke edgy boy🖤

Pewnego dnia, Sasuke naoglądał się poradników dla bad boy'a. Gdy do ciebie przyszedł, zaczął zachowywać się co najmniej dziwnie. (Proszę sobie wyobrazić Sasuke, udającego szkolnego bad boy'a). Skończyło się na tym, że nie wytrzymałaś i wyśmiałaś chłopaka, co sprawiło, że się speszył.

Kakashi Hatake📕

Mimo tego, że Kakashi pochłonięty jest wybitnymi dziełami zboczonego pustelnika, to rzadko zdarza mu się powiedzieć coś zboczonego. (Za dużo Ojca Mateusza).

Maito Guy aka mistrz brewka🤸‍♂️

Guy, za namową Kakashiego przeczytał książkę Icha Icha. Oczywiście nie skończyło się to dobrze, bo brewka coraz częściej próbował odtwarzać scenki z książki. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że Guy zaczął dodawać do swoich wypowiedzi, coraz to bardziej zboczone słowa, które szczerze mówią bardziej cię rozbawiły niż wprawiły w podziw.

Gaara Sabaku no (Garuś z kaktusem)🌵

Za namową Kankuro, Gaara zaczął obsypywać cię zboczonymi tekstami lub typowymi żartami, które opowiada pijany wujek przy stole. Wiedziałaś, że Garuś nie jest zboczeńcem więc najzwyczajniej śmiałaś się z jego tekstów.

Kankurō aka pimpuś🍾

Kankuro, gdy jest pijany mówi wiele zboczonych rzeczy. Kilka razy wyrzuciłaś go z domu i musiał spać na wycieraczce.

Jiraiya-sama🥵

Chyba nie muszę nic mówić. Ten zboczeniec na każdym kroku obsypuje cię komplementami z podtekstami. Wiele razy za to oberwał, jednak z czasem przyzwyczaiłaś się i zwyczajnie zaczęłaś go ignorować.

Teuchi aka Pan Staszek-senpai🤤

Stasiu był raczej spokojny i nigdy nie obdarowywał cię zboczonymi tekstami. Jednak pewnego dnia, gdy wspólnie wybraliście się na imprezę w waszym mieście, Teuchi słuchając koncertu Czadomana, nie zwrócił nawet uwagi, kiedy się upił. Wracając do domu, zaczął śpiewać ,,Ruda tańczy jak szalona" i uznał, że bardzo chciałby odtworzyć z tobą rzeczy, które zobaczył w teledysku. Przestraszona jego zachowaniem, rozkazałaś mu spać na kanapie, aby nie narażać swojego życia.

Preferencjoscenariusze NarutoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz