Orochimaru-sama🐍
On: Od samego początku czuł do ciebie coś więcej. Sam nie wiedział, czy przyczynił się do tego widok ciebie pod prysznicem, czy to raczej miłość od pierwszego wejrzenia. W głębi duszy miał nadzieję, że odwzajemniasz jego uczucia i razem stworzycie wężową rodzinkę.
Hidan🔥
Ty: Chociaż często doprowadzał cię do szału lubiłaś jego towarzystwo. Można powiedzieć, że z upływem tygodni przyzwyczaiłaś się do jego głupich zaczepek i zboczonych tekstów. Początkowo nie dopuszczałaś do siebie myśli, że mogłabyś zakochać się w takim palancie, jednak z czasem uległaś wysportowanej sylwetce Hidana i całkowicie zatraciłaś się w uczuciach.
Itachi Uchiha 🍳
W tym samym czasie: Jak to się mówi, przez żołądek do serca. Oczywiście nie połączyła was jedynie pasja do gotowania, przyczyniło się bowiem do tego wiele innych czynników. Jako iż byliście bardzo bliskimi przyjaciółmi żadne z was nie wyjawiło swoich uczuć, nie chcąc niszczyć waszej relacji.
Sasuke edgy boy🖤
On: Każdy wie, że Sasukę nie jest typem chłopaka, który przyznałby się co do swoich uczuć. Kiedy tylko miał okazję wysyłał pod twój adres anonimowe wiersze. Oczywiście wypierał się wszelkich uczuć do momentu, w którym dowiedział się, że jego tajemna wielbicielka wybiera się na randkę.
Kakashi Hatake📕
Ty: Można powiedzieć, że urzekła cię jego tajemniczość.Bardzo lubiłaś spędzać czas z Kakashim, ponieważ mieliście wiele wspólnych tematów (chociażby zboczone książki😏).Nie chcąc zniszczyć waszej relacji, tłumiłaś swoje uczucia.
Maito Guy aka mistrz brewka🤸♂️
On: Maito już od pierwszych miesięcy waszej znajomości czuł do ciebie coś więcej. Zaimponowała mu twoja determinacja i zamiłowanie do sportu. Jednak nie podejmował żadnych istotnych kroków, ponieważ wiedział, że umawiasz się z kimś innym.
Gaara Sabaku no (Garuś z kaktusem)🌵
On: Kiedy ujrzał cię w sklepie wiedział, że wyjdzie z tego coś więcej, niż przyjaźń. Zawsze przed waszym spotkaniem wyszukiwał najróżniejsze teksty na podryw. Po tygodniach starań zauważył, że w żaden sposób to nie pomaga i postanowił wypróbować sposoby na poderwanie dziewczyny od Pimpka. Chyba nie muszę mówić jak to się skończyło.
Kankurō aka pimpuś🍾
Ty: Do końca nie wiedziałaś czemu ciągnie cię do takiego menela. Czułaś, że każda noc spędzona z nim pod monopolowym przybliża cię do niego jeszcze bardziej. Byłaś dla niego w stanie znieść krytykę od większości osób w wiosce. Można powiedzieć, że połączył was nietypowy gust do alkoholu.
Jiraiya-sama🥵
On: Trudno się było nie domyślić, że ten zboczeniec od początku na ciebie leciał. Każdy wieczór i każdy poranek spędzał na wyobrażaniu sobie ciebie w stroju kąpielowym. Wiedział, że długo nie da rady tłumić swoich uczuć jednak wolał zatrzymać to jeszcze przez pewien czas dla siebie.
Teuchi aka Pan Staszek-senpai🤤
W tym samym czasie: Pan Teuchi był pewny swoich uczuć już pierwszego dnia kiedy cię spotkał. Za każdym razem kiedy cię widział jego serce biło szybciej, a jego miłość do ciebie rosła. Był wstanie poświeci dla ciebie nawet swoją budkę z ramenem, jednak bał się wyznać ci swoje prawdziwe uczucia, ponieważ różnica wieku pomiędzy wami była znaczna.
CZYTASZ
Preferencjoscenariusze Naruto
FanfictionOpis jest zbędny ale no. Preferencjoscenariusze przedstawiajace krótkie(niezwykłe) ,,historie miłosne" z wybranymi postaciami z Naruto. Jeżeli ktoś nie wie kim jest Pimpuś to zapraszamy serdecznie do obejrzenia filmików NordicRraven na YT (oczywiśc...