orden jag får hör från killar när jag säger jag är depprimerad med självskade betende och självmordstankr är, det ornar sig jag lovar jag ska göra dig hel och du kommer tack mig, det ända jag vill gör i dom stunderna är att spy. det är som dom inte fattar att jag inte bara har 3 trasika bitar utan det är som ett konfeti som liger på golvet försent för att göra något åt saken så man tar fram dammsugaren och börjar suga upp dom små partiklar som ängång var jag eller så låter man bli. jag så när orden jag ska göra dig hel komer up tänner jag bara på dom, dom som utnytjade mig när jag var som svagast som inte äns kunde förstå att dom våldtog mig och ärligt så förstog jag inte äns det själv. det blev som ett beroeende efter jag och ali hade gjort slut jag var äntligen fri från allt han hade gjort mot mig efter all pres han la på mig. det är nu jag fatar att han inte älskade mig . och jag vet att jag var otrogen mot han med hans kusin men efter en månad fick jag reda på att han hade varit otrogen mot mig också han hade våldtagit min kompis som då var 12 år. jag var så sjukt arg jag kunde verkligen inte fatta hur jag kunde älskat han. det ända han tänkte på var sex. jag gillar verkligen inte killar och jag önskar att jag var lebb men det är jag inte jag är pansexuell. och killar älskar att ljuga. dom säger typ att dom repekterar kvinnor. och sen våldtar dom mig jag vet inte vad dom tror respekt är men att saga att en mäniska är deras för att jag har varit ihop med dom och att dom kan göra vad som hälst med mig är så vidrigt. det är såna dagar jag försker säga att dom är min men jag får inte göra något om jag äns tar upp förslaget att att använda det gom gör på mig att jag gör det på dom då blir dom galna. det är så kul att se hur förolämpade dom blir av att få något i rumpan. men dom bryr sig inte om mig om jag får ont. jag har ett problem med min rumpa och det är att jag får jätte lätt sår där min mamma var alltid tvungen att smörja in såren. hela mitt liv har jag haft ångest för att bajsa för det gör så fruktasvärt ont. och det ända dom säger att jag ljuger att jag inte vill det är som att dom vet att jag inte vill och därför presar ut mig och att dom blir ledsna som att jag är ett monster för att min docktor har sagt att jag inte får ha det för jag kan få komplikationer liksom dom bryde sig inte och det var särsligt en kille han höll på ass mycket mot mig och han var typ nej jag skulle aldrig våldta dig och det dumaste jag hade gjort var att jag litde på han efter en månad så våldtog han mig han tycket synd om sig själv för att jag blev sur på han jag vet att han försökte manuplatera mig men att jag kom från ett förhålande där jag hade blivit det under ett års tid så vi kan ju bara klar föra att det inte funkade.
det är så hemskt och så läskigt att män kan bete sig som svin och ingen bryr sig men om en tjej säger hon hatar män då är hon så jävla grov oj stakars män och aa ni kanske fatar jag vill sjuta ner män från deras äckliga pedistal och jag vill resa alla kvinor för att varför är män bra dom skaddar och dom hatar oss dom våldtar och misshandlar oss. och det äckligaste är att du prostuterad oo fy vad äckig du är gå och dö ingen vill ha dig. men att en man köper en kvina det är helt fucking okej det är inget jävla fel att sälja sin kropp det är ett stort jävla fel på dig om du väljer att käpa en annan persons kropp jag finner inga ord på hur samhället är bygt på att läga skuld på alla kvinnor, kvinnor är så otroligt starka och vi klarar det här men bara att kvinnor är rädda när dom går hem för att bli överfallna eller våldtagna. bara att polisen frågar vilka klädder kvinnan hade som att det är någon jävla fucking ursäkt att våldta någon för att du hade en kort kjol problemet är inte kvinnan det är man men dom bryr sig ju inte för att veta vad kvinan gjorde är så mycket viktigare. jag hatar såna män som tror dom är något. som säger att kvinnor bara säger dom blev våldtagna för att dom inte fick komma. jag vill bara säga till dom killarna fuck off vi vill inte ha er här. och att säga att visa kvinnor våldtar också aa det är sant 2 % faktiskt är kvinor och dom våldtar barn och har en sinninskrubing eller störe psykiska problem dom kan våldta andra kvinnor. och ja män blir också våldtagna men av andra män så skyll inte på oss det finns inget försvar att vara ett svin. att våldta, mishandla och döda kvinnor är kvinnohat män att en kvinna säger att hon är feminist, nej va sa du att du var då blir men fucking rädda åå du hatar män klart som fan att jag gör är du dum eller du män är fan orsaken till att jag har försökt att ta mitt liv dom kan fan hålla käften jag är så trött på att höra men klaga om hur synd det är om dom för att ingen kvinna vill ha dom. och här är en lista.
1. våldta inte kvinor kalla kvinner inte för hora, slampa. mishandla inte kvinnor.
2. skaffa respekt för kvinor flyttta upp din hjärna från kuken upp till skalen.
3. byt utt dina ögon det kan du göra på opupeden till, kvinnosyns ögonen .
4, om en kvina säger nej så blir det inte minde våldtäkt för att hon säger ja efter 200 gånger. och om hon säger ja först och sen nej fortfarande ett fucking nej .
5. om tjej är stark och säger till dig så gubben håll klaffen hon kommer inte vilja ha dig om du kallar henne för bitch.
6. va dig själv tänk på din mamma dotter syster om du inte vill att en kille ska gör så mot dom så gör inte det mot en annan tjej.
ESTÁS LEYENDO
jag kommer aldrig bli hel
No Ficcióndet är en historia om vad jag känner hur det är att ha autis och adhd hur min deppriton hindrar mig