8

184 13 2
                                    

Boş bakışlarım la ilerlemeye devam ettim . Öğle saati olduğu için kalabalık olan piknik alanına pis pis baktım normalde bu saatte kimselerin uğramadığı yerde en az 10 aile vardı . Buda bana arttı bir sinir veriyor .

Beni fark eden ilk aile nin bakışlarıyla diğerleride bana döndüler başımı kaşıyıp hızlıca masaların yanından geçtim ve ormanın içine girdim . Tabi kim üstünde askeri üniforma lı bir kız görse bakar . Ormanın derinliklerine bir biri ardına attığım hızlı adımlarım  yavaşladı , şimdi daha  bir  sakinim gibi ama pek te şey değil yani .
Ne kadar gittim veyahut nereye gittim bilmiyorum ama ufuk çizgisini fark edince durdum ve etrafıma baktım hadi be akşam olmuş ya .  Saate baktımda  19.30 oldunu gorerek ofladım geri dönüpgidecekken fark ettiğim şeyle nefesimi tutup etrafıma baktım .

Oradaki çalı daha demin yoktu ve 20 metre ilerdeki ağacın dalı yeşil değil di .

Kemerimdeki  küçük el fenerini  çıkarıp açtım ve silahımı çıkarıp feneri  üstündeki yerine yerleştirdim   .

Fenerin ışıttığı yerlerde gözlerimi gezdirirken daha demi  ki çalıya baktım , siktir gitmiş lan . Hızlıca daha deminki agacın dalına baktım da dalı geri kurumuştu .

- Gele gele cinli ormana geldim ya helal bana .

Arkamı dönüp geriyi kontrol edecekken üstten sarkan kafayla ödüm bokuma karıştı  .

-One lan !

Silahın kabzasıyla yanağına vurup geri çekildim  .Yüzündeki   siyah maske bir tek mavi gozlerini ortaya seriyordu başka hiç bir detay   fark edemeyen gözlerime lanet ederek silahı doluya getirdim ve emniyetini açtım . Bana hala baş aşağıya bakan adam mı kadın mı cin mı ne olduğu belli olmayan yaratığa nisan aldım .

- Sen kimsin ?

Tısladı  . Bak yemin ederim ensem karıncalandı .

Ellerini başının altına alıp olduğu yerde yaylandı . Gözlerimi kocaman açıp geri adımlayacakken  omzumda  hissettığim  dokunuşla anında geriye döndüm beni kocaman bir boşluk karşıladı . Geri baş aşağıya  sarkan manyağa döndügümde yerinde yeller esiyordu .

-Aşk bak bu senin şaçma şakaların dansa öldürüm seni !

Dizimin arkasına yediğim darbeyle diz üstü cöktüm kalkmaya fırsat bulamadan bu seferde ağaçların arasından çeneme bir tekme yedim . Sırt üstü düştügümde ağacların dalları arasında mavi gözlü manyağı görüp hızlıca nışan aldım ve atesledim . Silah sesi ormanda yankılandı ama ne bir çıglık duydum nede kan kokusu geldi . Hızlıca ayağa kalktıgım da sırtıma bir darbe aldım . Kesilen nefesimle kendimi toplayamadan arkamdaki önüme geçti ve boğazımdan tutup kendi boyuna getirdi . Bileklerini kavradım hızlıca . Ben 169 boyunda olduğum halde karşımdaki rahat 175 ve üzeri vardı gözümü kapatıp aldığım eyitimleri düşündüm , ben eğer buna papuç bırakırsam bırakıyım bu mesleği .

Karın boşluğuna  tekme attım hiç etkilenmedi bile gözüm yerdeki silahima kaydı ama onu alma imkanım zağten yok .

-Bırak  .

Artık yaptığım hic bir hamle etki etmeyince bende onun boğazını sıkmaya başladım  . Ama uzun süre nefes alamadığım için gözerim kararmaya başaldı , gözlerim tamamen kapanmadan önce onun maskesinin altından görünen yeşil gözlerini  gördüm ellerim sıktığı boğazını terk etmeden once son nefesimle fısıldadım .

-green.

Selam .

Nasılsinız ?

Ben yorgunum

Çünküm başbelası

Covid

dayımı , yengemi, ananemi esir

almıs durumda . 👎

Yawhu nerden çıkıp geldi bu nelet

, zıkım olasıca .

Neyse sakinim

Kod Adı   " Kaktyc "  evlatımla Alfa timi bir kac bolum birbirine girmis olacak haberiniz ola yani
Kod Adı   " Kaktyc " te olan olay Alfa timini de etkiliyecek ve bu Alfa timde yayınlanmıyacak   haberiniz ola sonra noldu ben birsey anlamadım yok azınızı büzerim 💢

Anlaştık mı ? 🤝

Ay yawhu yorum yapında acıcık sohbet edek bune ölü gibi .

  .

  .

  .

  .

  .

Ay bide bana şarkı önerin be  güzellerim   👂🎶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALFA TİM'İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin