Emily, David'i umursamıyordu. Tek varlığı bebeğiydi. Girdiği işinde 3. günüydü. Bebeğin karnını az da olsa doyuruyor, kendisi de akşam yemeğinden kalıntıları yiyordu. Emily, ev işlerini yaparken arada bir şarkı söylüyordu. Hanımı da bir kere buna şahit oldu. Hanımının bir şirketi vardı. Ünlülerin kliplerini çekip Audio'ları yayınlıyordu. Emily'nin sesini de çok beğenmişti. Emily'ye şirketinde şarkı söylemesini teklif etti. Emily, hiç düşünmeden kabul etti. Emily yerini aldı ve o şarkı söylerken görevliler de kayıt etti. Bu ilk şarkısı Audio olacaktı. İnanamıyordu. Çalışmak için yerleştiği evden ünlü olarak çıkacaktı. İlk şarkısı en iyi 40 şarkı arasına girebildi. Rekor kırma yolunda ilerliyordu. Temizlikçi olarak bilinmek istemediği için hanımından özür dileyerek işinden çıktı. Artık o da zengin ve ünlüydü. Hanımı onun menejeri olmuştu. -Bu arada hanımının adı Devonne- Yeni bir ev aldı, yerleşti. David'i de boşamıştı. Boşandıktan 3 ay sonra haber geldi. David evinde ölü bulunmuştu. Emily biraz da olsa üzülmüştü. Beily, babasını hiç görememişti. Babası onu umursamasa da Emily, görmesini istiyordu. Bu haber kısa sürede yayıldı. Emily, konserden konsere gidiyordu. Bu sırada Beily de büyüyordu. Beily 4 yaşına basmıştı. Artık Emily yalnız değildi. Arkadaşları vardı. Bu arada birsürü albüm çıkardı, şovlara konuk oldu. Beily, gittiği kreşte arkadaşlarının babasını görüyordu. Annesine, babasının nerede olduğunu soruyordu. Emily'nin yüreği parçalanıyordu. ^Baban uzun bir yolculuğa çıktı^ diyerek geçiştiriyordu. Ona gerçeği söylemek için büyümesini tercih etti. Emily 36 yaşına gelmişti. Beily ise 12 yaşındaydı. Annesi ona gerçeği anlattı. Beily çok ağladı ama annesine hem anne hem babaydı onun için. Beily'i hiçbir zaman yalnız bırakmadı, emanet etmedi. Beily'nin idolleri vardı. Demi Lovato, Kesha.... Annesini de Demi Lovato ile düeti vardı. Beily, hayatından memnundu. Her gün bir ünlüyle tanışıyordu. Gün geçtikçe de büyüyordu. Beily büyüdükçe biraz daha agresifleşiyordu. Annesi buna çok üzülse de onu çok seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü Kal
ActionBu kitap hiç bir yerden çalınmamıstır. Okursanız sevinirim devamı gelecek :) ^_^