4# Bum bác

238 30 8
                                    

Netrvalo dlouho, když uslyšeli lupnutí, které znázorňovalo jejich přesun mezi několika galaktickými zastávkami, - dejme tomu. V tu chvíli věděli, že míří na planetu Quadask. Také to byl signál pro Thora, který mohl loď vypnout a dát jim větší šanci na přežití. Morgan moc nedoufala, když ji Nebula probodávala vražedným úsměvem, dávajíc vědět, že tenhle let ještě nebude to nejhorší, co zažije.

Raději odvrátila zrak a počkala, až jejím tělem projede malá elektřina, alespoň tak to říkal Thor, ale ani on neměl velké mínění o tom, že dokáže vyslat bleskl do určitých míst. Morgan stresovalo již to, že se do jejího těla dostane vůbec nějaký proud!

Záblesk, rána a následné brnění konečků prstů, což bylo pro Morgan a ostatní nepříjemné, ale rozhodně lepší, než uškvaření bleskem. "Povedlo se!" Zaradoval se náhle Thor a protrhl tak její ignoraci.

"Pořádně se něčeho chyťte!" Upozornil Quill a zahleděl se na Morgan. "Zkus aktivovat svůj oblek, jestliže nějaký máš." Peter doufal, že se do galaxie nevydala pouze s nějakou mikinou, tričkem a kalhoty, ale i s plánem a něčím, díky čemuž by mohla přežít.

"Jo, jasný..." Mrmlala si pod vousy. Klikla dvakrát na hodinky a nechala, aby ji automaticky nasadil oblek. Postupně od zdola nahoru se skládal Iron Man v ženské verzi a více vylepšen a upraven. Před obličejem se jí objevilo několik informací o stavu obleku, tak i o procentech kyslíku.

Morgan aktivovala hřebíky, které se zachytily podlaží pod ní a ona měla lepší rovnováhu. Rukama se zachytla nejpevnějšího bodu u ní, což její systém vyhodnotil trčící tyčí fungující jako držák u auta, akorát vyroben z lepšího a kvalitnějšího materiálu.

Pak stačila před nárazem zavřít oči a doufat, že její nové přátele nepřivedla do záhuby.

...

"Moc se omlouvám!" Omlouvala se již zřejmě po osmé. Nerada takto škemrala, ale mohla je všechny zabít, protože nedokázala věřit, že se ti dva kapitáni uklidní a nepodají je na tácku těm psychopatům.

"Morgan, už ti po několikáté říkám, že se omlouvat nemusíš!" Projel si jedním rychlým pohybem Thor vlasy. "Všichni jsme živí!" Oznámil radostně, avšak Morgan se stále tvářila v rozpacích.

"Mohla jsem vás zabít!" Přiznala na plnou hubu.

"Nemohla,"

"Mohla," Quilla a Nebuly názor se poněkud lišil. Quill nechtěl té holce prodělávat další problémy, proto s Nebuly názory opravdu nesouhlasil. Očekával, že když znala jejího otce z nich nejvíce, tak by měla vůči jeho dceři cítit nějaké emoce a vcítit se do její kůže.

Morgan vzala svůj batoh, pro který si musela dojít až do útrob lodě, kde mohla spatřit její stav. Některé sedačky byly vyrvané, ale největší škoda byla až proražené přední sklo. Ostatní to brali s grácií, protože nikdo neočekával, že jejich loď přežije v pořádku, avšak toto byla pro ně výhra.

"Víte co..." Oznámil řečnickou otázku Rocket. "Jdu se vožrat a vy to tady zatím vyřešte." Strčil si za pas zbraň. "Groote, Morgan, pojďte semnou." Mávl rukou dopředu, aby ho následovali.

"Aha, takže ona si jen tak odejde!?" Křikla Nebula a kopla do kamene vedle ní. Thor se jejím směrem podíval a zakroutil hlavou nad jejím dětinským chováním.

"Měli jsme ji hodit někam, kde sežene loď a peníze, což jsme splnili, a tak si může dělat, co se jí zlíbí a uzná za vhodné." Zastal se Thor Morgan. "Stejně tu moc věcí na opravu není." Mávl nad tím vším Bleskosvod; jak se mu rozhodla říkat Morgan.

I love You 3000 [Loki + Morgan]Kde žijí příběhy. Začni objevovat