PERANG

9 2 4
                                    

Benda yang mint takut dah datang.

Namjoon: putera! Tolong!!!!

Pihak rouge dah tangkap penolong peribadi mereka bertiga.

Alex dan albert: kenapa korang bertiga bodoh sangat?!

Mint: kau nak selamat ke tidak? Aku tanya nak selamat ke tidak?! Aku dah tahu semua ni akan berlaku. Semua serang habis- habisan!

Alex: kau putera pun kena turun padang!!!! Kau nak sangat kawan kau mati?!

Pangggg!!!

Tamparan kuat sehingga aku rasa nak tercabut. Darah?! Dia pukul cam tu je!

Mint: kalau kau nak cabar aku. Boleh! Tapi jangan libat kan kawan aku!

Albert: kau emo sangat pahal?!

Mint: aku dah lama sangat sabar dengan kau ni! Kau tu dasar omega! Ayah aku ambil kau sebab kesian kat kau! Aku pun kena terima kau! Kau tu yang bodoh! What the fuck of you albert! Blah! Blah sebelum aku pancung kepala korang berdua!

Alex: buatlah! Kau ingat aku takut!

Shingggg!!!

Kepala alex dipancung.

Senyuman sinis diberikan oleh mint. Rambut dia jadi dark grey. Dan mata dia blood.

Albert: kau....b....bunuh...dia?!

Mint: kau nak gak?

Albert: tak....ta....k nak

Mint: kalau tak nak..... Blah.

Aku pergi ke perpustakaan. Ada satu buku yang menarik perhatian aku. Aku ambil buku tu. Uhuk....uhuk. berhabuk.

Rupanya kingdom aku pernah menang dan diselamatkan oleh pari pari. Di dragon forest.

Reverse: kau buat apa?

Mint: kita kena gi dragon forest. Tutul pintu gerbang!

Di dragon forest.

Kross: kau pasti ke?

Mint: kau tengok benda ni. Itu dia.

Di dalam dunia fantasi.

Pari- pari air: kamu nak apa alpha prince?

Mint: alpha kingdom diserang. Perang 10 tahun dulu berulang.

Pari- pari air: bagaimana kamu boleh jumpa saya?

Mint: sebab buku sejarah alpha, omega dan beta. Tapi saya tak tahu.

Pari- pari air: dulu ayah kamu seorang yang pemarah. Tapi dia dah tak ada. Sebab korbankan diri dia. Saya akan tolong kamu semua.

Mereka dapat lawan. Cuma jin mati sebab diseksa. Semua penolong peribadi direhatkan di bilik khas di kingdom alpha.

Cuma hari itu.... Hari termalang dan tergelap dalam sejarah.

Reverse dan kross sedang khusyuk berlawan.

Tanpa di sedari ada dua panah datang ke arah reverse dan kross

Mint: korang!

Cepat cepat mint peluk mereka berdua erat.

Mint: arghhh!!! Aku dah kata sayang mereka.

Chu~
Chu~

Dia kiss pipi mereka berdua. Dia rebah.

Reverse: kau....kau....kau! Memang nak kena. Pedang halilintar!!!! Kawal masa. Kross! Cepat panah kristal!

Mereka lawan. Dan kuasa mint masih ada dalam diri mint. Perlahan lahan mint membuka mata. Dengan kudrat yang masih ada. Dia berhenti kan masa. Dan bunuh semua nya. Jalan kan masa kembali.

Reverse: adakah tadi mint gunakan kudrat terakhir dia.

Kross: dia korbankan diri dia. Untuk kita.

Di alpha kingdom.

Frost: kenapa dengan muka korang?

Kross: mint....mint....

Frost: dah tak ada. Jangan risau. Sekarang alpha kingdom akan jatuh dekat aku. Aku akan kawal macam mint kawal. Ok? Jangan nangis.

Sifat peramah tu dah tersemai dalam diri frost

Tamat!

Sorry sebab ending sedih. And thanks kepada me_sugawife sebab bagi aku idea. Dan bagi aku citer horror mix fantasy. Nanti aku akan buat.


werewolf or normalWhere stories live. Discover now