5.BÖLÜM (DUYULMAYAN ZİLİN SESİ )

345 82 19
                                    

Off yinemi okul var demiyordum ve tam aksine artık annem beni uyandırmıyor mutlu heyecanlı bir şekilde kendim uyanıyordum hatta eski saatime göre 1 saat erken uyanıyordum elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yapıp direk gidip saçlarımı yapıyordum ve çok hafif bir makyaj yapıyordum .Annem çok şaşırmıştı bana şöyle dedi.

__  Emma dikkat ediyorumda artık seni ben uyandırmıyorum ve en önemlisi okula  çok mutlu bir şekilde gidiyorsun dedi.

__ Aklımdan bir an şöyle birşey söylemek geçti anne ben birine aşık oldum hemde  çok aşığım demek istedim ama daha sonra vazgeçtim anne hadi geç kalıyorum  öptüm dedim ve evden çıktım .

Ama annem çok haklıydı onun yerinde ben de olsaydım sorardım.Çünkü annem beni uyandırdığında ya anne ne zaman bitecek bu okul bu gün  gitmezsem olur mu derdim ama artık Edward yüzünden hayatım değişti değiştiği içinde çok mutluyum .Okula gittim Edwardı bekliyordum kapının önünde Zena yanıma geldi ve dediki Edwardı bekliyorsan senden önce geldi ve şuan kantinde.Edwardı görebilmek için gidip kantinden kendime bir çikolata aldım ve içimden dedimki inşallah Edward beni görür ve konuşuruz arkama döner dönmez  Edward Emma günaydın  yanımıza oturmak istermisin dedi bende neden olmasın dedim ve yanlarına gittim .Edwardın yanında çok sevdiği arkadaşı Jack vardı Jacki bende seviyordum ama aramızın çok iyi olduğu söylenemezdi.Çünkü Jack hiç hoşlanmadığım espiriler yapıyor ve hoşlanmadığımı bildiği halde yapıyordu bu da beni çok sinir ederdi.Ama şöyle bir gerçek var ki voleybol oynamasını çok iyi bilirdi ve bende voleybolu oynamayı çok severim.Edwardla baya konuşmaya daldıktan sonra zilin çaldığını  duymamımışız ve Edward saatine baktı tam dört dakika geç kaldığımızı öğrendik Edward ile birlikte merdivenlerden koşmaya başladık ve Edwarla ogün derslerimiz aynı kattaydı   Edward sınıfının yanına gitti ve bana el sallayarak iyi dersler dedi bende ona dedim .

NOT :) ARKADAŞLAR VOTELEMEYİ UNUTMAYIN ÖPTÜM !!!

MAYISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin