Senle ilgili her sey olabilir hayatimda.Her sey seni bana yorabilir ben seni kendine tamamlayabilirim.Tum bunlar icin ikimizin hurriyetinin sorgulanmadigi bir dunya gerek.Gecmisim adamim,senden onu gorene kadar vazgecmeyecegimi dusunuyordum,ruyalarim,kabuslarim,gulusumdun sen fakat simdi bir adam sevgisiyle yuregimi isitiyor.Lutfen sana ihanet etmisim gibi bakma bana,seninde yaninda olan biri var suan.Sen benim baska kimsenin dolduramayacagi 2 senemsin,bana hayati ogreten,yasami ve sevgiyi ogreten melegimsin.Seninle bir cok sey icin agladik,geceleri yaralarindan sabahladik,ölecektik ulan az kalsin.Simdi seni taniyamiyorum diyemem hala o guzel kalpli adami kendi kalbimden cok daha saf ve iyi taniyorum ama her guzel sey gibi bizde bittik beraberimizde duygularimizida unuttuk,uyustuk,ölür gibi olduk simdi ise baska gozlerde hayat buluyoruz.Biliyor musun?Seni unutmaya calistigim gecelerin birinde allahin bile acidigini hisettim ben seni sen beni herkesten iyi bilirsin.Dunyadan kalbini saklayan benide dunyadan saklayan adamdin sen.Simdi ise ruyalarim sana degil baskasina cikiyor.Herkeste aradigim seni onda hic aramadim,o kadar ben ki onu sana yormak dunyanin en buyuk kotulugu olurdu.Sen beni baskalarinda arayabilirsin ama bil ki ben beni yuregimi sevgisiyle isitan yari cocuk yari adamda buldum.Zor oluyor yahu vallahi nefesini kaybettigin zamanlarda yasamak cok zor oluyor fakat bu hisetirdigin acilarin mukafatini benden alamayacaksin.Beni öldurdugun cumlelerin baska bir mutlulugum icin unutuldu.Seni kendimden korumak artik kolay.Yuregim sizliyor yalan yok.Hala mutlu olmadigini biliyorum,seni en iyi ben biliyorum.Guzel gunlerin olsun cocuk,yureginden operim!
Senle ilgili her sey olabilir hayatimda.Her sey seni bana yorabilir ben seni kendine tamamlayabilirim.Tum bunlar icin ikimizin hurriyetinin sorgulanmadigi bir dunya gerek.Gecmisim adamim,senden onu gorene kadar vazgecmeyecegimi dusunuyordum,ruyalarim,kabuslarim,gulusumdun sen fakat simdi bir adam sevgisiyle yuregimi isitiyor.Lutfen sana ihanet etmisim gibi bakma bana,seninde yaninda olan biri var suan.Sen benim baska kimsenin dolduramayacagi 2 senemsin,bana hayati ogreten,yasami ve sevgiyi ogreten melegimsin.Seninle bir cok sey icin agladik,geceleri yaralarindan sabahladik,ölecektik ulan az kalsin.Simdi seni taniyamiyorum diyemem hala o guzel kalpli adami kendi kalbimden cok daha saf ve iyi taniyorum ama her guzel sey gibi bizde bittik beraberimizde duygularimizida unuttuk,uyustuk,ölür gibi olduk simdi ise baska gozlerde hayat buluyoruz.Biliyor musun?Seni unutmaya calistigim gecelerin birinde allahin bile acidigini hisettim ben seni sen beni herkesten iyi bilirsin.Dunyadan kalbini saklayan benide dunyadan saklayan adamdin sen.Simdi ise ruyalarim sana degil baskasina cikiyor.Herkeste aradigim seni onda hic aramadim,o kadar ben ki onu sana yormak dunyanin en buyuk kotulugu olurdu.Sen beni baskalarinda arayabilirsin ama bil ki ben beni yuregimi sevgisiyle isitan yari cocuk yari adamda buldum.Zor oluyor yahu vallahi nefesini kaybettigin zamanlarda yasamak cok zor oluyor fakat bu hisetirdigin acilarin mukafatini benden alamayacaksin.Beni öldurdugun cumlelerin baska bir mutlulugum icin unutuldu.Seni kendimden korumak artik kolay.Yuregim sizliyor yalan yok.Hala mutlu olmadigini biliyorum,seni en iyi ben biliyorum.Guzel gunlerin olsun cocuk,yureginden öperim!