"Kanka yaa, bugün okul ne kadar da sıkıcı böyle, kimse kavga etmiyor herkes kendi işinde" diyerek biricik kankama doğru döndüm.
"Aynen yaa acaba birilerini kavga ettirip sonra kenara çekilip izlesek mi?" diyerek dahiyane fikrini ortaya attı kankam. Ama canım istemiyordu nedense.
Açelya'ya dönerek başımı hayır anlamında iki yana salladım. Çok geçmeden telefonuma bildirim geldi. Açelya'yla birlikte merakla telefonuma baktık. Çünkü bana pek mesaj gelmezdi. Yani anlayacağınız kadarıyla tek arkadaşım Açelya'ydı. Önemsiz bir bildirimdir herhalde yaa.
"kargom eve ulaşmış onun bildirimiymiș"
"ne kargosu?" Açelyanın sorduğu soruyla biraz heyecanlandım tabi ya 1 haftadır beklediğim kargomun mesajı şuan gelmişti."noldu ne mesajı? çok heyecanlandın sanki yoksa Anıl sana ilan-ı aşk mı etti?"
Tabii siz şimdi Anıl kim diyorsunuz. Hemen açıklayım Anıl benim müstakbel plotoniğim. Ama maalesef o benim varlığımdan bile haberi yok, yani yoktur herhalde.
" ah keşke o da olsa. 1 haftadır beklediğim kitabımın mesajı gelmiş"
"hangi kitap aslında bende bu aralar bi kitabı okuyum okuyum diyorum, ama sürekli erteliyorum ya."
"ilk sen söyle" deyip açelya'ya baktım. Bu tür heyecan yaratmaya bayılırdım.
"Yere Yakın Yıldızlara Uzak"
Ne? What? oha bu benim sipariş ettiğim kitaptı. Tesadüfe bak aq
"sıra sende hadi söyle merak ettim ayrıca neden o kadar şaşırdın ki? Hayrola?"
"Tamam söylüyorum hazır mısın son mu kararın? " yüz ifadesi lafı uzatmamdan bıkmış gibiydi, haklı ama olsun.
"Yere Yakın Yıldızlara Uzak" ben bunu söyledikten sonra o da bana şaşırmış gibi bakıyordu. Biz Açelya'yla çok yakındık ve ikimizde biraz kitapkoliktik.
Bir anda aklıma güzel bir fikir gelince Açelya'ya dönerek heyecanla bir soru sordum.
"kanka, sen bu kitap hakkında hiç spoi aldın mı? Ya da konuyu felan biliyor musun?" Açelya heyecanıma anlam veremese de alışık olduğu için yadırgamayıp kafasını hayır anlamında iki yana salladı.
Bu güzeldi işte. Bende Açelya'ya dönerek "bende kitap hakkında hiç bir şey bilmiyorum" dedim Açelya'da "eee bana ne" dercesine bakınca dahiyane fikrimi ortaya attım.
"Yani diyorum ki ikimizde kitap hakkında tahminde bulunacağız ve hangimizin dediği çıkarsa o diğerine bir isteğini yaptıracak. Yani bir nevi iddiaya gireceğiz, okey?"
"Peki neden böyle bir şey yapalım?" diyerek sorusunu yöneltti Açelya.
"boşver sen onu, tamam mı? Olur mu? Kabul mü?" pis bir sırıtmayla demiştim bunları.
Amacım iddiayı kazanıp Açelya'ya Serkan'a ilan-ı aşk yaptıracaktım. İkiside birbirinden hoşlanıyordu, bu belliydi. Ama ikisi de gururundan konuşmaktan ileriye gidememişlerdi. Hayır yani neden gurur yaparsın ki? Gururun aşkından daha mı önemli? Şuan burda Anıl'ın da beni sevdiğini öğrensem gururu siktir edip tüm okulun önünde aşkımı söylerim bir de bunlara bak.
"Tamam, kabul. Ama nasıl yapıcağız ki?" Açelya'nın sorusuyla düşüncelerimi bir kenara bırakıp ona döndüm.
"Önce sonu üzerinden tahmin yapalım. Yani sence mutlu mu son? Yoksa kötü son mu?" sorduğum soruyla Açelya biraz bekledi. En sonunda kararını vermiş gibi konuşmaya başladı.
" bence kötü son, hadi inşallah doğrudur"
Açelya tahminini söyleyince bende söyledim. "bana göre de mutlu son" bunu dememin sebebi sanki biraz toz pembe bir kitap gibi gelmiş olmasıydı bana, yani kötü son olsaydı bence biraz daha kalın olabilirdi. Yani inşallah tahminim doğrudur.
"Eğer ben kazanırsam Serkan'a ona aşık olduğunu söyleyip çıkma teklifi edeceksin, tamam mı?" diyerek şartımı söylemiş bulundum.
Açelya ne kadar kabul etmek istemese de beni şaşırtarak hiç ısrar etmeden kabul etti. Allah Allah neden böyle yaptı ki bu şimdi? Kafasına taş düşmemiştir inşallah...
" Kabul, ben kazanırsam da Anıl'a anonim olarak yazacaksın. Kabul mü?"
İşte şimdi neden ısrar etmediği anlaşıldı. Kıza bak ya ben aşıklar kavuşsun diye iddiaya gireyim o da kavuşmasın diye türlü türlü şeyler bulsun. Ama kabul etmekten başka şansım yoktu.
Kafamı onaylar anlamda salladım.
" o zaman bugün eve gittiğimizde ikimizde okuyup bitireceğiz, zaten ince bir kitap. Ve yarın okula geldiğimizde artık kazanan kişiye göre diğeri şartı yapar."Açelya dediğimi onaylayınca konuşmamız bitmiş gibi önümüze dönmüştük.
Off saçım bugün biraz fazla sıkı bağladığım için acıtıyordu. Üşengeçliğimden dayanmaya çalışıyordum ama bu defa da baş ağrım tutuyordu.
Bu yüzden Açelya'ya dönerek " kanka ben lavaboya gidiyorum. Saçımı açıp geleceğim." deyip sınıftan çıkarken
Açelya'nın sesini işittim
" Tamam Kardelen"
Evet benim ismim Kardelen Buket'ti. Hatta durun size kendimi tanıtayım, ismimi biliyorsunuz onun haricinde 17 yaşındayım hobilerimin arasında gitar çalmak, kitap okumak, müzik dinlemek, elimde çekirdek yanımda Açelya'yla kavga izlemek, dedikodu yapmak felan var. Terazi burcuyum felan filan şimdilik bu kadar...Lavaboya giderken koridordaki panodaki resimler dikkatimi çekti. Aslında çok güzel çizilmişti, resmen bizim okuldan ressamlar doğuyordu. Neyse önüme dönüp bi tuvalete girdiğimde yüzüm kıpkırmızı kesilmişti, yanlışlıkla kızlar yerine erkekler tuvaletine girmiştim ve şuan karşımda Anıl vardı. Kalbimde küt küt atıyordu. Anıl'ın sesini ișittiğimde Anıl'a odaklandım.
"Galiba yanlış geldin?"
Dediği şeye cevap vermek istedim ama veremedim. Utangaçlığımdan zaten cevap versem sesimi duyacağını da sanmam. Ben bile duyamazdım.Benden cevap bekler gibi bakınca bende konuşmak için ağzımı açtım.
" Ben aslında buraya yanlışlıkla geldim, ben erkek değilim, kızım, cinsiyetim kız, ben gerçekten erkek değilim, kimliğimde cinsiyetim kız yazıyor, gerçekten gösterebilirim" bayağı saçmalamıștım aşırı saçmaladım. Saçmalamak az kalır yani, o derecede çok utanıyorum. Napıcağım ben keşke karşımdaki Anıl yerine başka biri olsaydı ona bile razıydım.
"Tamam taman inandım sakin ol" benim aksime çok sakindi arkamda bi "oha" sesi duyunca arkama baktım. Birisi tuvalete girmişti.
"Sen kız mısın? Aslında okulumuzda bi erkek tuveleti bir de kız tuvetleri mevcuttur, yani okulumuz tuvalet bakımından fakir değildir. Hatta zengindir" dediği şeyle daha bi utanarak tuvetten çıktım. Daha fazla rezil olmak istemiyordum. Demin Anıl yerine başkası olsaydı dediğimde kastettiğim bu değildi ki offf...
----------
Selamlar, ilk defa bir texting kitabı yazıyorum o yüzden acemiyim, (bu arada kitap yarı texting kitabı olacak). Yine de yanlışlarımı söylerseniz bu gelişmemde katkı sağlar :")
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere, bir de rica etsem bölümü beğendiyseniz oylayıp yorum yapar mısınız?
👉❤👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Texting Meselesi
General FictionBir kız düşünün, birine plotonik ve arkadaşıyla girdiği bir iddia sonucu kaybedip arkadaşının isteği üzerine plotoniğine anonim olarak yazmak zorunda kaldığını... Devamında sizce ne olur? Bu hikaye nasıl biter? Bu hikayede yanan kim olur? Hadi gelin...