Offf maalesef iddiayı kaybetmiştim. Hayır yani neden kötü son yaparsın ki? Hiç sevmem kötü sonları.
Ah Oğuz aşkıma nasıl kıydılar, ah benim biricik Oğuz'um, keşke gerçek olaydın. Ama gerçi benim Oğuz'um da Anıl'dı.
Ah bir de dünkü rezilliğim vardı, o rezilliğimi Açelya'yla baya bir konuşmuştuk ve sonuç olarak gerçekten de rezil olmuştum. O olaydan sonra da rezilliğimle birlikte eve dönmüştüm.
Şimdi de Açelya'nın ısrarlarıyla Anıl'a anonim olarak yazacaktım. Ama ne yazacaktım? Ne yazmalıyım ki? Ne yazsam engellemez? Ya da kötü şeyler olmaz? Off şuan çok heyecanlıyım.
"Kanka sakin ol Anadolu'nun kapısını Türklere açmıyorsun alt tarafı Anıl'a anonim olarak yazacaksın."
Açelya'nın dediği şeyle çok daha fazla stresli ve de çok heyecanlı oldum.
" kanka peki ne yazcam? "
Açelya dediğim soruyu biraz düşündükten sonra " Sen bişeyler bulur yazarsın ben sana güveniyorum, ben de biraz Serkan'a gidip bakacağım."Ney? Ne demek Serkan'a bakacağım? Ben burda heycandan ve düşünmekten öleceğim, Açelya hanım da Serkan'a bakacak.
"Sen Serkan için beni mi ektin?"
"Ne münasebet biraz öyle olmuş olabilir belki ama ben sizin Anıl'la olan konuşmanızı okuyup fikir veremem. Bir kere benim özel hayata saygım var. Hadi biraz kendin ol."
Sinirimi farkedip hemen ekledi
"Neyse bayy ben gidiyorum."
"Açelya bunu unutma bunun geri dönüşü de olacak"Neymiş özel hayata saygısı varmış, ay götüm! Ben sanki bilmiyorum Serkan'ın yanından döndüğünde Anıl'la olan tüm mahremiyetimizi okuyacağını...
Açelya'ya sövmem bittiğinde kendimi sakinleştirmeye çalışarak telefonumu aldım ve Anıl'ın mesajlaşma sayfasını açtım. Anıl'ın numarasını Açelya sayesinde dün bulmuştuk.
Ve sonunda o kaçınılmaz son...
0554****: Ne sayısal ne sözel, ben sadece sana özelim :")
Bu fazla mı kekoca oldu ki, dur bari biraz daha mesaj atayım da çok dikkat çekmesin...
(Bu taktiği yazarınız da yapıyor bu arada 😅)
0554****: Hey yakışıklı merhaba!
0554****: Kerem koçum napıyorsun?
0554****: Hadi cevap ver
0554****: Alooo beni duyuyor musun? Yoksa tünele girdin de telefon mu çekmiyor?
0554****: Gerçi okul da ne tüneli?Biraz bahçeye çıkayım belki görür,
Yani görebilir belki ama hava almak daha iyi yoksa heycandan bayılacaktım.Koridorun sonunda Açelya'yı Serkan'la konuşurken görüp kötü kötü baktım.
Ama şimdi onlarla uğraşamazdım.
Bahçeye çıktığım da ilk karşılayan şey rüzgar oldu biraz üşümüştüm ama olsun.
Ay aklıma Yere Yakın Yıldızlara Uzak geldi
Ah Oğuz'um metrolu kekim.Keşke benim sevgilim olsaydın keşke
Bir anda bir kişiyle çarpışıp çığlık attım.
Kafamı kaldırdığım da Anıl'la çarpıştığımı anladım.Elinde telefonu vardı ve benim yazdıklarımı okuyordu hayır!, Olamaz,
ya benim yazdığımı anlarsa, ya biliyorsa? Ya da şuan bana bağırıp okulun önünde beni rezil edip hapise attırırsa? ve ben o hapiste ölsem? kimse cesedimi bulamazsa?Hayal gücüme hayran kaldım şuan, lan 2 dakikada 3 sezonluk dizi çıkardım resmen kafamın içinde.
Beni derin düşüncelerden ayıran sese odaklandım.
"Pardon telefonla uğraşıyordum da görmedim özür dilerim."
"Kör değilim, görüyorum herhalde"
"Efendim?" ne? Olamaz ben dışımdan mı konuştum amk gerçekten bunu yapmış olamam lütfen olmayım. Ya ben neden tüm rezilliklerimi Anıl'la yaşıyorum?
"Ha şey, önemli değil diyecektim ben ya" hı hı kesin öyledir, inanmamıştı dediğime ama üstelemedi de, onun yerine çok mütüşmel bir şekilde sırıttı!
Ah be vicdansızın oğlu o nasıl sırıtmaktır öyle? Ah sanki kalbimde Mahmut Tuncer halay çekiyordu!!!
Kendine gel Kardelen! Şuan resmen Anıl'a ağzımın suyunu akıtarak bakıyordum, üstelik Anıl da bana bakarken...
Bir an silkelenip "ben artık gideyim" diyerek bir şey demesini beklemedin koşar adım ordan uzaklaştım.
---------
Selamlar, evet bir bölümün daha sonuna geldik.
Düşüncelerinizi alayım, umarım beğenmişdinizdir 😊
Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Texting Meselesi
Fiksi UmumBir kız düşünün, birine plotonik ve arkadaşıyla girdiği bir iddia sonucu kaybedip arkadaşının isteği üzerine plotoniğine anonim olarak yazmak zorunda kaldığını... Devamında sizce ne olur? Bu hikaye nasıl biter? Bu hikayede yanan kim olur? Hadi gelin...