Kawaki and Namida Cardfight Vanguard G

8 0 0
                                    

Kawaki and Namida Suzumeno VS Miguel Torres and Tokoha Anjou Tag Fight Kawaki and Namida Stand Up The Vanguard Wyvernkid Ragla 0 Grade 5000 Seal Dragon Terrycloth 0 Grade 5000 Miguel and Tokoha Stand Up The Vanguard Calluna Musketeer Elam 0 Grade 5000 Planting Maiden Ozu 0 Grade 5000 Kawaki I Call Calamity Tower Wyvern 1 Grade 7000 Kawaki I End My Turn Namida I Call Wyvern Strike Membuas 1 Grade 8000 Namida I End My Turn Miguel I Call Black Rose Musketeer Verneri 1 Grade 7000 Miguel I End My Turn Tokoha I Call Maiden Of Waterpot 1 Grade 7000 Tokoha I End My Turn Kawaki I Call Three Wyvern Strike Dekat 2 Grade 9000 Dragonic Burnout 2 Grade 9000 Berserk Lord Dragon 2 Grade 9000 Kawaki I Attack Your Vanguard With Berserk Lord Dragon 16000 Miguel Ahhhhhhhhhh 1 Damage Tokoha No Miguel Are You Okay Miguel Namida Yeah Kawaki Kawaki I Attack Your Vanguard With Dragonic Burnout 16000 Miguel Ahhhhhhh 2 Damage Tokoha No Miguel Are You Okay Miguel Namida Yeah Kawaki Kawaki I Attack YOUR Vanguard With Wyvern Strike Dekat 16000 Miguel Ahhhhhhh 3 Damage Tokoha No Miguel Are You Okay Miguel Namida Yeah Kawaki I End My Turn Namida I Call Three Seal Dragon Barathea 2 Grade 9000 Burning Horn Dragon 2 Grade 10000 Glow Heater Dragon 2 Grade 10000 Namida I Attack Your Vanguard With Grow Heater Dragon 17000 Tokoha Ahhhhhhhhhhhhh 1 Damage Miguel No Tokoha Are You Okay Tokoha Kawaki Yeah Namida Namida I Attack Your Vanguard Witb Burning Horn Dragon 17000 Tokoha Ahhhhhhhhhh
2 Damage Miguel Are You Okay Tokoha Kawaki Yeah Namida Namida I Attack Your Vanguard With Seal Dragon Barathea 16000 Tokoha Ahhhhhhhhhh 3 Miguel No Tokoha Are You Okay Tokoha Kawaki Yeah Namida Namida I End My Turn Miguel I Call Three White Rose Musketeer Alberto 2 Grade 9000 Rindo Gentian Musketeer Antero 2 Grade 9000 Lily Of The Valley Musketeer Kaivant 2 Grade 9000 Miguel I Attack Your Vanguard With Lily Of The Valley Musketeer Kaivant 16000 Kawaki Ahhhhhhhhh 1 Damage Namida No Kawaki Are You Okay Kawaki Tokoha Yeah Miguel Miguel I Attack Your Vanguard With Rindo Gentian Musketeer Antero 16000 Kawaki Ahhhhhhhhh 2 Damage Namida No Kawaki Are You Okay Kawaki Tokoha Yeah Miguel Miguel I Attack Your Vanguard With White Rose Musketeer Alberto 16000 Kawaki Ahhhhhhhhhhhh 3 Damage Namida No Kawaki Are You Okay Kawaki Tokoha Yeah Miguel Miguel I End My Turn Tokoha I Call Three Blossoming Maiden Cela 2 Grade 10000 Osmanthus Maiden Anelma 2 Grade 10000 Sunwheel Maiden Rauni 2 Grade 9000 Tokoha I Attack Your Vanguard With Sunwheel Maiden Rauni Namida Ahhhhhhhhhhh 1 Damage Kawaki No Namida Are You Okay Namida Miguel Yeah Tokoha Tokoha I Attack Your Vanguard Osmanthus Maiden Anelma 16000 Namida Ahhhhhhhhhhhh 2 Damage Kawaki No Namida Are You Okay Namida Miguel Yeah Tokoha Tokoha I Attack Your Vanguard With Blossoming Maiden Cela 17000 Namida Ahhhhhhhhhhhhhh 3 Damage Kawaki No Namida Are You Okay Namida Miguel Yeah Tokoha Tokoha I End My Turn Kawaki I Call Two Heroic Saga Dragon 3 Grade 11000 Double Perish Dragon 3 Grade 11000 Kawaki I Attack Your Vanguard With Double Perish Dragon 18000 Miguel Ahhhhhhhhhhhhhhh 4 Damage Tokoha No Miguel Are You Okay Miguel Namida Yeah Kawaki Kawaki I Attack Your Vanguard With Heroic Saga Dragon 28000 Miguel Ahhhhhhhhhhhhhh 5 6 Damage Tokoha No Miguel Are You Okay Miguel Namida Yeah Kawaki Kawaki I End My Turn Namida I Call Two Hellfire Seal Dragon Weathercloth 3 Grade 11000 Blast Bulk Dragon 3 Grade 11000 Namida I Attack Your Vanguard With Blast Bulk Dragon 18000 Tokoha Ahhhhhhhhhhhh 4 Damage Miguel No Tokoha Are You Okay Tokoha Kawaki Yeah Namida Namida I Attack Your Vanguard With Hellfire Seal Dragon Weathercloth 28000 Tokoha Ahhhhhhhhhhhhhhhh 5 6 Damage Miguel No Are You Okay Tokoha Kawaki Yeah Namida Namida I End My Turn Miguel I Call Two Lantana Musketeer Rozeeta 3 Grade 11000 Holly Musketeer Elvira 3 Grade 11000 Miguel I Attack Your Vanguard With Holly Musketeer Elvira 18000 Kawaki Ahhhhhhhhhhh 4 Damage Namida No Kawaki Are You Okay Kawaki Tokoha Yeah Miguel Miguel I Attack Your Vanguard With Lantana Musketeer Rozeeta 28000 Kawaki I Perfect Gurad Namida Nice Block Kawaki Tokoha No Way He Block His Attack Miguel Attack Miguel I End My Turn Tokoha I Call Two Ranunculus Of Searing Heart Ahsha 3 Grade 11000 Ranunculus Flower Maiden Ahsha 3 Grade 11000 Tokoha I Attack Your Vanguard With Ranunculus Flower Maiden Ahsha 18000 Namida Ahhhhhhhhhhhhhh 4 Damage Kawaki No Namida Are You Okay Namida Miguel Yeah Tokoha Tokoha Ranunculus Of Searing Heart Ahsha 28000 Namida I Perfect Guard Kawaki Nice Block Namida Miguel No Way She Her Attack Tokoha Attack Tokoha I End My Turn Kawaki I Call 4 Grade Supreme Heavenly Emperor Blazing Burst Dragon 15000+ Kawaki I Attack Your Vanguard With Supreme Heavenly Emperor Blazing Burst Dragon 49000+ Miguel Ahhhhhhhhhhhhh 9 Damage The Winner Kawaki and Namida Suzumeno Kawaki and Namida We Did It Won High Five The Lost Miguel Torres and Tokoha Anjou Tokoha You Did Your Best You Miguel Namida Hug Kiss Hold Hands Together Kawaki Kawaki Hug Kiss Hold Hands Together Namida Tokoha Hug Kiss Hold Hands Together Miguel Miguel Hug Kiss Hold Hands Together Tokoha Kawaki and Namida We Meet Again Miguel and Tokoha We Meet Again Kawaki and Namida Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together Miguel and Tokoha Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.

💝Kawaki X Namida Suzumeno 💝 KawaNami Love CouplesWhere stories live. Discover now