Kawaki and Namida Pokemon

17 1 0
                                    

Kawaki and Namida Suzumeno VS Satoshi and Serena Tags Battles Let Begin Kawaki Bring Out His Vexigon Namida Bring Out Her Deino Satoshi Bring Out His Pikachu Serena Bring Out Her Braixen Satoshi Used Pikachu Electro Ball Kawaki Used Vexigon Dig Namida Nice Dodge It Kawaki Serena Used Braixen Used Flamethrower Satoshi Go Serena Namida Used Deino Dig Kawaki Nice Dodge It Namida Satoshi Used Pikachu Used Thunderbolt Serena Go Satoshi Kawaki Used Vexigon Dig Namida Nice Dodge It Kawaki Serena Used Braixen Fire Blast Satoshi Go Serena Namida Used Deino Dig Kawaki Nice Dodge It Namida Satoshi Used Pikachu Volt Tackle Serena Go Satoshi Kawaki Used Vexigon Dig Namida Nice Dodge It Kawaki Kawaki Used Deino Earth Power Serena No Satoshi Namida Yeah Kawaki Kawaki Used Vexigon Draco Meteor Serena No Way He Lost Satoshi Namida Yeah Kawaki Serena Uaed Braixen Ember Satoshi Go Serena Namida Used Deino Dig Kawaki Nice Dodge It Namida Namida Deino Used Twister Satoshi No Serena Kawaki Yeah Namida Namida Used Draco Meteor Satoshi No Way She Lost Serena The Winner Kawaki and Namida Suzumeno Kawaki and Namida We Did It Won Hug Kiss Serena You Did Your Best Out Their Hug Kiss Satoshi Satoshi You Did Your Best Out Their Hug Kiss Serena Namida Hug Kiss Hold Hands Together Kawaki Kawaki Hug Kiss Hold Hands Together Namida Serena Hug Kiss Hold Hands Together Satoshi Satoshi Hug Kiss Hold Hands Together Serena Kawaki and Namida We Meet Again Satoshi and Serena We Meet Again Kawaki and Namida Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together Satoshi and Serena Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.

💝Kawaki X Namida Suzumeno 💝 KawaNami Love CouplesWhere stories live. Discover now