Kawaki and Namida Hikaru No Go

16 0 0
                                    

Kawaki and Namida Suzumeno VS Akira Toya and Kumiko Tsuda Let Begins Kawaki Bring Out His Black Namida Bring Out Her Black Akira Bring Out His White Kumiko Bring Out Her White Kawaki Used 8 Black Hit On Board Namida Yeah Kawaki Akira Used White Hit On Board Kumiko Yeah Akira Namida Used 8 Black Hit On Board Kawaki Yeah Namida Kumiko Used White Hit On Board Akira Yeah Kumiko Kawaki Used 15 Black Hit On Board Namida Yeah Kawaki Akira Used White Hit On Board Kumiko Yeah Akira Namida Used 15 Black Hit On Board Kawaki Yeah Namida Kumiko Used White Hit On Board Akira Yeah Kumiko Kawaki Used 24 Hit On Board Namida Yeah Kawaki Akira Used White Hit On Board Kumiko Yeah Akira Namida Used 24 Hit On Board The Winner Kawaki and Namida Suzumeno Kawaki and Namida We Did It We Won Hug Kiss Kumiko You Did Your Best Out Their Hug Kiss Akira Akira You Did Your Best Out Their Hug Kiss Kumiko Kumiko Hug Kiss Hold Hands Together Akira Akira Hug Kiss Hold Hands Together Kumiko Namida Hug Kiss Hold Hands Together Kawaki Kawaki Hug Kiss Hold Hands Together Namida Kawaki and Namida We Meet Again Akira and Kumiko We Meet Again Akira and Kumiko Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together Kawaki and Namida Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.

💝Kawaki X Namida Suzumeno 💝 KawaNami Love CouplesWhere stories live. Discover now