Bab 22

60 6 0
                                    

Ais:Korang...buat apa di sini? Kenapa panggil kitorang ni?

Airis:Ais,betul apa yang kau cakap.. Kami patut maafkan solar,bulan marahkan dia. Kami patut jernihkan keadaan,bukan keruhkan lagi keadaan...

Blaze:Betul tu... Aku sedar patutnya aku maafkan solar...

Thorn:Solar...tolong maafkan kami... Kami tak patut jerkah dan belasah kau..

Airis:Betul tu... Maafkan kami solar... Maafkan kami... Hikss.. Hikss...

Airis menggenggam tangannya sambil menangis. Thorn dan blaze juga turut menangis manakala gempa terdiam bersama wajah yang kesal. Solar memeluk gempa, thorn dan blaze sambil menangis.

Solar:Hikss...aku pun... Nak minta maaf... Semua ni salah aku.. Aku yang keruhkan keadaan.... Maafkan aku korang... Maafkan aku...

Thorn:Takpe..kitorang maafkan kau.. Ais kitorang nak minta maaf juga tau sebab marah kau... Jom, elemental hug.

Mereka berpelukan erat,airis tersenyum melihat mereka kembali bersama semula. Solar melihat airis lalu mendekatinya.

Solar:Maafkan saya, airis. Saya sedar saya tak patut buat begitu... Maaf ya?

Airis:Saya pun minta maaf sebab tumbuk awak... Kosong-kosong ya?

Mereka tersenyum lalu menangis kegembiraan. Gempa memegang tangan solar.

Gempa:Jom,solar.Halilintar dan taufan nak jumpa kau pula.

Solar:Okey.

Airis:Jom,kita pergi.

Mereka menuju ke hospital bersama senyuman bahagia.

Tbc......

I Love You 3 thousand, Halilintar! ❤Where stories live. Discover now