Dnes mě měl opět navštívit Loki, sice jsem nevěděla jestli jako iluze nebo až ve snu. Teď mě jenom zajímá, co udělal, že je teď padouch? Zkusím se ho zeptat. Z mého přemýšlení mě vyrušil Steve. "Ahoj, o čem přemýšlíš?" otázal se mě. "No, o tom jak je to tady pěkné" snažila jsem se usmát, ale nějak to nešlo. "Děje se něco?"
"Jo! To kvůli tobě byla moje mamka každou noc smutná! To kvůli tobě brečela! KAŽDOU NOC!" byla jsem hrozně naštvaná, počkat, CO?! Proč se nehýbe? Zkusila jsem zamávat před jeho očima, nic. Vůbec nereagoval.
Už hodinu se nehýbe. Šla jsem se kouknout ven a tam jsem dostala šok. Všechna auta stála, uprostřed cesty všichni stáli, bylo to tak divné. Až teď mi to došlo, JÁ UMÍM ZASTAVIT ČAS?! Tohle se mi nikdy nestalo. Najednou mě vyrušil hlas "Co jsi to provedla?" otázal se mě ten hlas.
Počkat, hlas? "Kdo jsi?" on se jen smál. "Tak se otoč a uvidíš." to je on? Jakto že zrovna on není taky zmražený? Otočila jsem se a opravdu tam stál. "Vysvětli mi jednu věc, proč nejsi zrazený jako ostatní?"
"Tohle je opět jen iluze, hele hlavní je, že se vidíme nebo ne?" řekl
"To jo, ale pomůžeš mi alespoň se to trochu naučit ovládat?"
"Já nevím, zkus se uklidnit a třeba lusknout" to je idiot. No zkusit to můžu.
Hele funguje to. Já jsem tak ráda. Měla bych jít do Toweru, no nic, Loki už stejně zmizel.
ČTEŠ
Temné Síly [canceled]
General Fiction17 letou Vendy, unese Hydra tím získá své schopnosti, které ale nepoužívá k zrovna pěkným věcem