Winter Soldier

66 9 0
                                    

Už je to tak dávno co jsem ho neviděla, ještě jsem o něm vlastně nikomu neřekla. Když mě unesla Hydra, potkala jsem tam jednoho kluka. Měl delší vlasy a vousy měl podobné jako Stark, jenom je neměl upravené. Snažila jsem se na něj zeptat táty, ale když jsem se ho odvážila zeptat, tak se mu nahrnuly slzy do očí. Tony mi jednou řekl, že Bucky umřel, protože spadl z vlaku. Bucky je pravé jméno Wintera, ale proč se taťka rozbrečel když jsem se ho na to zeptala? Mám pocit že Bucky taky utekl, ale nevím to jistě.
Další den
"Zkusím zastavit čas a najít Buckyho" říkala jsem si už v pět ráno. Všichni zatím spí, ale já ne. Nemůžu přestat myslet na Buckyho. "Jakto že to přežil? A proč má železnou ruku?" tolik otázek, ale je jich ještě víc. Ale na jednu už asi znám odpověď. Určitě se mu třeba ta ruka urvala když spadl z toho vlaku, nemohl to přece přežít jen tak bez zranění.
Už je šest hodin a já stále přemýšlým o Buckym. Teď u z přišla ta chvíle, luskla jsem a čas se zastavil. Půjčila jsem si Tonyho auto, teď ho stejně nebude potřebovat. Jela jsem až k té blbé základně a šla jsem dovnitř. Nejdřív jsem prohlehala celý, nic. Potom jsem šla do tělocvičny "BINGO" zařvala jsem když jsem uviděla Buckyho. Zrovna trénoval boxování, no to je jedno. Vzala jsem ho a dala na zadní sedadla, potom jsem jela zpět do Stark Tower. Zaparkovala jsem auto a vzala Buckyho sebou do pokoje. Tak jsem ho svázala nějakým provazem který ležel pod moji postelý a luskla. "Co tu sakra dělám?!" zařval po mě. "Buď v klidu, někdo tě uslyší" to jsem ale řekla moc pozdě a do pokoje vletěl Steve "Co to tady sakra provádíš Vendy?" Já jsem jen koukla na Buckyho a taťka byl v šoku "Bucky? J-jsi to ty?" v tu chvíli se mu nahrnuly slzy do očí a Bucky vipadal, jako by jsi začal vzpomínat. "Steve!" vykřikl, do pokoje přiběhl Tony a hned po něm Nat. "Můžu se zeptat co se tu děje?" zeptal se nás Tony.
"Takže, zastavila jsem čas a půjčila si tvoje auto, abych se dostala do základny od Hydry, protože jsem chtěla dokázat že Bucky aka Winter Soldier žije a proto je teď tady." řekla jsem v rychlosti a všichni na mě mě koukali s otevřenou pusou. Ani se jim nedivím, kdyby mi někdo řekl že zastavil čas jen proto aby dokázal že nějaký kamarád od jeho táty není mrtvý, taky bych na něj koukala s otevřenou pusou." Takže proto sobě mělo moje auto ještě před minutou plno benzínu" řekl ironicky Stark, ale nikdo se nezasmál. "No to je jedno, hlavní je že Bucky žije, nebo ne?" řekla jsem. "Mohla by jsi mě alespoň rozvázat?" otázal se Bucky. "Jo sorry zapomněla jsem" tak jsem ho tedy rozvázala a šla si vzít něco na jídlo.

Temné Síly [canceled] Kde žijí příběhy. Začni objevovat