Nahoře je ta holka!!!
Dneska jsem se probudila s úsměvem na tváři, proč? Protože jsem dnes měla 18!!! Nikdo o tom asi nevěděl a tak jsem šla do obýváku si sednout na pohovku, ale když jsem si sedla tak začala hrát hudba a začal se na mě smát Tony s chlastem v ruce. "Už zase?! Víš jak to minule dopadlo! Clint se po půl hodině pití Rumu skácel a my jsme museli volat do nemocnice!" okřikla jsem Tonyho, ale on se jen zasmál a začal chlastat. "Dobře nalij mi taky skleničku" řekla jsem už s úsměvem, ach ta moje rychlá změna nálad. Potom jsem řekl Jarvisovi ať všechny zavolá do obýváku a řekne jim že je party a ať si prosím neberou šaty. "Čuuuus kde je alkohol?" řekl Clint "No tak to teda ne! Ty budeš pít maximálně pivo, nebudu volat sanitku jen proto že jsi se opil" zařvala jsem na Clinta, ale to už seděl u baru a pil s Tonym Rum. Já je někdy uškrtím, poprvé se bijou jenom o ovladač a potom spolu sedí u baru a povídají si o životě. Potom ke mě přistoupila jedna holka "A-ahoj, zavedeš mě do mého pokoje?" otázala se. COŽE!? Ona je tady nová? Proč mi to nikdo neřekl? "Promiň, ale já nevím kde máš pokoj. Zkus se zeptat mojeho taťky támhle" ukázala jsem na něj a ona za ním teda šla. Potom jsem ji viděla u pokoje který je hned vedle mého. To bude teda sranda no.
ČTEŠ
Temné Síly [canceled]
General Fiction17 letou Vendy, unese Hydra tím získá své schopnosti, které ale nepoužívá k zrovna pěkným věcem