Ve tarih 21.12.14
O gün çok kötü bise yaptim. Bir beyin özürlüsü icin kendimi zarar verdim. Niye boyle bise yaptin derseniz. Okuldaki gerizekali bir kiz gidip birine olmayan bise soylemis "Benim onu sevdigimi" ortada boyle bise yok. Bunu soyleyen kiz zaten maşallah tescilli ●r●sp● . Sinirden delirmistim. Söyledigi ocuk kim biliyo musunuz ? Bir bolum once bahsettigim fakicinin en yakin arkadasi. Inanabiliyo musunuz? Tabi bütün okul karisikti zaten kizin herkesle bi olayi vardi. Bide ustune benim olayim gelince . Bide yetmiyomus gibi hocalar o cocukla konusmuslar. Ben kendimi korurdum onlarin ne ustune lazim di sanki. Cocuk yanimiza gelip " Elif kim "diye sorunca sok oldum acikcasi . Hic bise diyemedim . Yerin altina girdim. Bunun intikamini almam lazimdi. Ben asla kimseye kardi kin ve nefret beslememistim. Ama bu kiz !!! Birsuru olaylar oldu buyukler isin icine girdi. Ve daha birsuru sey. En sonunda tutanak tutuldu bana ve bi kac kiza . Tabi sozde tutanak ortada resmi bise yoktu :D . Isin en kotu yani ne biliyo musunuz? O kiza hic bise olmadi. Ve sonra baristik . Tabi asla olanlar unutulmicak ve asla hesapsiz kalmicak . Öyle bir sinir krizi gecirmişim ki iki ders revirde yatmak zorunda kaldim iki gun agladim. Cunku o cocuk onu sevdigimi saniyodu. Sirf bu olaylar yuzunden sevgilimle aram bozuldu. Bir kiz yuzunden kac kisinin sicili bozuldu.
Olaylarin oldugu gunden bir gun sonra soylene soylene kantine indik fildelya melike ve ben birlikteydik cok sinirliydim ve gozum kimseyi gormuyodu. Ne fakici ne onun o arkadasi ne de baskasi . Zaten fakici benim enistem :D . O olaya girmicem ama fakici bizim enistemizdi artik . Herneyse devam edelim kantine girdigimizde benim cok ama cok deger verdigim ,bir tanecik matkabim, askim hayatimin anlami ,herseyim yasam, kaynagim ordaymis . O kadar sinirlenmisim ki onu bile gormemisim. Her zaman beni fark etsin diye kendimi parcalarken bu sefer hic bise yapmadigim halde donup bakmis ve kolumu gormus. Tabi fidelya ve melike bunu bana soylediler bi anda sinirim uctu. Onu cok seviyorum.
"Matkap : orta boylu,esmer,kocaman totolu :D , yapili , gulumce gozleri kaybolan,ve bence yakisikli, herkesce tatli olan bi cocuk "♡♡♡♡elimde olsa fotografini buraya koyardim ama malesef :/
Tarih 24.12.14
Sabah goz goze geldik ilk kezz ama o yanindaki gerizekali arkadasin yuzunden artik sana bakamiyorum. O cocuk kesinlikle ruh hastasi ,takintili, kacik , gerizekali ve, aptal . Nefret ediyorum . Uzun boylu kilolu bi manda kesinlikle. Kim olursa olsun umrumda deil sen benimsin ve kimse sana bakmami engelliyemez . Keske seni ne kadar sevdigimi bilsen . Ama yok olurmu . Seni o kadar benimsedim ki . Bizim sinifta ki herkese matkap kim diye sorsalar o bizim enistemiz derler. Uc tane hoca biliyo . Hatta birisinden derste neler yaptigini bile ogreniyorum. Kisacasi gencler ben matkabi gercekten cok ama cokkkkkk seviyorum ♡♡♡♡♡