Burger King

75 1 0
                                    

Tam bir bucuk ay boyunca okula alismaya calistim. Zor olsada alistim. Bir gün yaren bizim okula bizi ziyaret etmeye geldi. Okul çıkısinda ben Yaren Mehlika burgera gittik. Servisimiz bir otobustu. Adi servis ama otobus. Herneyse konusurken arkadan birinin sesini duydum. Dönüp baktim. Hafif kilolu, yapili bir cocuk gordum pek ilgimi cekmedi. Ama bir yerden tanidik geliyodu. Biz burgerda indik ve ne gorelim . Fakicida ordaydi ilk basta dogal olarak sasirdim. Yemek siparisi verdik . Yemeklerimizi aldik ve bi masaya oturduk. Biz oturduktan 2 3 dakika sonra serviste gordugum o yapili cocuk gelip fakicilarim yanina oturdu. O an o cocugun kim oldugunu hatirladim. Fakicinin en yakin arkadasi. Onlara sirtimi donup oturdum. Ne de olsa kim olduklarini bilmiyodum ve nedense icimde kotu bir his vardi. Acikcasi korkmustum. Çünkü cemin bakislari gercektende hem etkileyici hem de korkutucuydu. En son care hemne yemegimizi yiyip kalktik. Evim burgera cok yakin olmasina ragmen korkumdan taksiyle döndüm eve. Günlük yaptigimiz seyler artik gittikce bizi okul moduna sokmustu. Artik ders calismaliydik oylede yaptik. Okul duzeniyle ilgili bir konu icin B sinifindan C sinifina gectik. Ben, ilknur , kerem ve vahapcan. C sinifina gecmem daha iyi oldu cunku ali ve atalay ordaydi. İkiside cok degerli benim icin onlar benim kardeslerim aliyle daha onceden tanisiyodum cook eskiden ama atalayla 3 yildir ayni okuldayiz. Uzun lafin kisasi bu sinifa gecmem isime yaradi. Vee...

Takma Adı MatkapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin