Artik farkinda oldugunu biliyorum. Artik benim onu sevdigimi biliyodu. Ama hala o sarisin kizin dibinden ayrilmiyodu. O kizi sevmiyo ama sirf pislik igrenclik olsun diye dibinden ayrilmiyodu. Beni ne zaman gorse gidip oturuyodu yanlarina. Onlardan nefret ediyorum . Seytan üclüsü. Hem fakiciyi hem de matkabi etkileri altina almislardi. Zaten o sarisin olan kesinlikle fakiciyi seviyodu. Tek amaci beni sinir etmek olan bu uc kiz da sanki beni delirtmeye calisiyodu. Hele o esmer olan kesin matkabi seviyo. Herneyse artik alistim onlarin yaninda olmasina . Ama yinede o nu onlara birakmicam. Her ders artik onu dusunuyodum. Tenefuste onu takip etmek icin ekip olusturuyodum. Ya da tek oluyodum. Bu ona bagliydi. Eger yaninda birileri varsa takip ekibiyle cikardik eger tekse tek cikar takip ederdim. Cok sacma gibi gorunuyo ama cok seviyorum be . Ne yapabilirim ki. Basina bir is gelse hemen haberim olurdu butun 9. Siniflar onu sevdigimi biliyodu. 5 6 kisi haric. Bir keresinde A sinifindan biri gelip burnunun kanadigini soylemisti. Beynimden vurulmusa donmustum . Hemen girladim siniftan. Hic tereddut etmeden erkekler tuvaletine kostum. Yerdeki kanlari gorunce sok gecirdim . Burnu kaniyodu alt yarafi ne olabilirdi ki . Ama o an bunu dusunemedim. Bir anda aglamaya basladim. Ama beni gormedi sanirim. Sonra melikeyle fidelya yanima gelip beni kizlar tuvaletine goturduler. Sonra kendimi toparlayip ciktim. O sirada oda cikti . Sinifina gidiyodu. Donup bana bakti. Sonra yine aglamaya basladim. O da arkasina dondu . Sonra sinifina girdi. Onun sinifinin onunden gecerken bana baktigini gordum . Icim az da olsa rahatlamisti. Tenefuste yanima hemen mehmet ali geldi. Mehmet ali benim kocacim :D. Aramizda saka olarak kocacim karicim diye ortada geziyoruz . Cok komik bi cocuk ayriyeten ajanim o benim . Bana gelip onun iyi oldugunu soyledi. Derin bi nefes aldim. Ondan sonra siniftan kosa kosa cikti. Guluyodu. Guldugue gore iyi demekki diyip sevindim. Ve o gunde oyle gecti.