Alessia sau Alesscia este cea mai si cea mai geniala fata, dar e proasta (in sensu bun fwa), ceea ce o face si mai geniala, este draguta, frumoasa, desteapta si pur si simplu o fata faina in general, noi doua avem multe amintiri, frumoase, urate, amuzante, triste, de toate! Ea este innebunita dupa baieti, un baiat in particular, si nu o sa zic ce baiat, fiindca acesta este secretul nostru!
De geniala ce e, este si o artista incredibila, ea deseneaza genial si face niste tablouri mai bune decat ale lui Piacasso, si asta stiu sigur!
Ca 2 prietene bune ce suntem, ne tachinam, dar e amuzant fiind ca la sfarsit de zi ne facem sa radem! Si la ce prietene bune suntem, spionam si baieti impreuna, dar ei dispar pe nicaieri, tot nu inteleg cum baietii dispar pur si simplu, se duc pe o alee si puf, magie, nu mai sunt acolo!
Noi 2 suntem 2 fete duse dupa tiktok, daca vedem cv amuzant sau ciudat trebuie sa ne aratam una alteia, nu conteaza ce e! Noi 2 suntem mai lipite ca Vladut de cartile de fizica si asta e ceva! Daca vreti sa stit ce nebunii faceam noi, cele 2 proaste in actiune, cititi in continuare!
Capitolul asta e destul de scurt, dar celelalte vor fi mai lungi pentru ca va voi mai zice dintre amintirile noastre impreuna!