Spionatul Baietilor

7 2 0
                                    

Eu zic sa incep de la cele mai recente amintiri si sa ma duc in jos pe drumul amintirilor!
Deci e o zi frumoasa de vineri, eu intreb cativa copii daca ies afara si Alessia zice ca ea are deja planuri cu niste baieti, dar nu poate iesi cu ei pentru ca ei ies pe intuneric, iar ea nu poate iesi afara pe intuneric asa ca s-a decis sa iasa cu mine, baietii ieseau pe intuneric prntru ca unul dintre ei face fotbal, iar celalalt sta la antrenament si se uita la el. Noi dupa ce iesim ne-am facut deja plan sa mergem sa ii spionam pe baieti la antrenament, prima oara am fost si ne-am luat ceva sa mancam, eu mi-an luat niste covrigi, iar Alessia si-a luat o felie de pizza, dupa o scurta plimbare, ne-am dus pe langa terenul unde au ei antrenamentul, acolo am gasit un caine, pentur o vreme cainele ne-a urmarit pentru ca inca aveam covrigi, dar dupa ce Alessia l-a calmat am fost pe langa teren, nu am vrut ca baiatul care se uita la meci sa ne vada, am stat vreo 10 minute fara sa ne uitam sau sa ne apropiem prea mult, intr-un final ne-am apropiat mai bine, si chiar daca speram ca nu ne-a vazut celalt baiat,bogdan, din tribune, suntem sigure ca ne-a vazut din pacate, noi tot am continuat, antrementul lor sa terminat cu jumatate de ora mai repede decat credeam noi ca se termina, deci ne-am speriat putin cand i-am vazut mergand pe langa noi pe strada!
I-am intrebat ce fac, unul dintre ei zice DA! si au mers in continuare! Ce natarai, is asa de prosti, nici nu ne-au salutat dracii!

Voi continua capitolul in urmatoarea parte!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AlessiaWhere stories live. Discover now