1/2 ❄️

19.4K 1.2K 543
                                    

hugola-yalan

❄️

(editor (ben 🥺🥺🥺) notu: merhabalar selamlar, hic hesapta yokken bir anda editor olan benden kisa bir not var size.!!🥺 fikimizi sevelim, basini oksayalim yetim birakmayalim ve oylarimizi esirgemeyelim. irem isi geciktiriyorum diye beni kovmazsa gorusuruz yine, opucuklerrrr) (karsiligini alirsam spoiler veriyorum) -zeynebo as ggukfortae

 irem isi geciktiriyorum diye beni kovmazsa gorusuruz yine, opucuklerrrr) (karsiligini alirsam spoiler veriyorum) -zeynebo as ggukfortae

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❄️❄️❄️

Kamp lobisi her geçen dakika yeni yüzlere ev sahipliği yaparken Jeongguk oldukça gergin hissediyordu. Aklındaysa tek bir düşünce yankılanıyordu.

Burada olmamalıyım.

Fakat işte buradaydı. Yüzlerce alfa, beta ve omeganın bulunduğu bir ortamda, resesif bir omega olarak yerini almıştı. Hayır bu çekici değildi, bu sadece kamusal porno partisinin devlet tarafından yasallaştırılmış bir kolundan ibaretti. Tıpkı ona öğretildiği gibi.

Yetişkinliğe erişmiş her birey, olabildiğince erken gelen süreçte mühürlenmeli ve üreme işlevinin en parlak olduğu döneme eşiyle girmeliydi. Olay her zaman büyütülen sınıf farklılığına değinmiyordu, ya da olası kızgınlık tecavüzlerinin sonunu getirmiyordu. İstenilen tek şey, yetişkinlikten sonra eşleşmemeye bağlı olarak işlev kaybeden üreme hücrelerinin olası hasarını en kısa sürede, en aza indirmekti.

Jeongguk bunu yapmayı hiçbir zaman istememişti. Ona göre bu yollarla gerçekleşen bir eşleşme zorunlu bir bağlılıktan başka bir şey getirmezdi fakat arkadaşlarıyla girdiği iddiayı kaybetmiş olması onu buraya kadar sürüklemiş, pek çok ilgili bakışı da üstüne çekmişti.

Jeongguk'un havalı arkadaşları vardı ve bu onu ister istemez gözler önüne atıyordu. Hep şen şakrak ve sosyal bir insan olmuştu. Göze batmaktan çekinmez, omega olduğu için kaderinin alt statüde süreceği gerçeğine hapsolup silikleşmezdi. Güzeldi, evrensel bir güzellik anlayışına sahip olmadığı için belki de bunun tam olarak bilincinde değildi fakat Jeongguk, lise ve üniversite döneminde bir sır misali sakladığı feromonlarıyla oldukça merak uyandırıcı bir kişilikti. Son zamanlarda hakkında çıkan kimliksiz söylentileri onun umurunda olmasa da, arkadaşlarını rahatsız ediyordu. Jeongguk'a gerçekten değer veriyor ve onun ötekileştirilmesine göz yummaya karşı çıkıyorlardı. Sırf bu yüzden böyle bir iddia ortaya atmışlar, akıllarınca arkadaşları Jeongguk'un güzeller güzeli bir omega olduğunu ispatlamak için bu iddiayı dilden dile yaymışlardı.

Jeongguk gergince terleyen avuçlarını açık renk kotuna sürtüp derin bir nefes aldı. Üzerinde gezinen kırmızı gözler onu geriyordu. Normal bir zaman diliminde asla bir alfaya karşı gergin tavırlar sergilemez, ona üstünlük taslama hazzını yaşatmazdı fakat tam şu anda yerin dibine girmek ve tüm bu feromon kokan bakışlardan koşarak uzaklaşmak istiyordu. Fakat biliyordu ki, bu tüm söylentileri temize çıkarmaktan başka bir sonuca varmazdı. Başkalarının hayatına burnunu sokan herkesten bir kez daha nefret ettirdi bu düşünce biçimi...

aurora ❄️ taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin