Izabella...
Okula doğru yavaş adımlarla çıkarken hayranı olduğum adamın bizim okulda ders vermesi ve ders için seçilen insanlardan biri olmanın mutluluğuyla gülümsedim. 3. kattaki sınıfa çıkmadan önce kantine uğrayıp simit ve meyve suyu aldım. Çıkmak üzereyken kantindekilere bir göz attım. Masalardan birinde Esme ve en yakın arkadaşı Belle oturuyordu.
Belle'ye olan hayranlığım Tony Stark ile aynıydı. Onun fiziği ve güzelliği gerçekten baş döndüren cinstendi. Size delice gelebilir ama ikisini çok yakıştırıyordum.
Belle ve Esme konuşurken yanlarından geçtim. O sırada Esme'nin 'Seçildiğine inanamıyorum.' cümlesini duydum. İnanamıyorum! Belle ve Tony Stark ile aynı ortamda olacağım! En önemlisi Tony Stark ve Belle aynı ortamda olucak!
Heyecanla üst kata çıkarken sınıfın önüne geldiğimde simit ve meyve suyum bitmişti. Belle'ye olan hayranlığım onun gibi olmak istememden dolayıydı. Ben ortalamanın üstünde bir kiloya sahiptim. Bazı hastalıklarımdan dolayı kilo veremiyordum. Tedavi için mesleğimi elime almam gerekiyordu. Evimin kirasından dolayı şu anlık böyle bir tedavi için para biriktiremiyordum.
Aslında kirada kalmıyordum ama Belle'nin karşısındaki evin kirada olduğunu görünce bilin bakalım kim ailesinin yanından kiraya taşındı?
Çöpümü atıp sınıftan içeri güler yüzümle girdiğimde Tony Stark'ın çoktan gelmiş olduğunu gördüm. İlk giren ben olduğum için telefonundan bakışlarını çekip bana gülümsedi.
Kapıda birinin daha olduğunu fark ettiğimde hızlı adımlarla arkalarda bir yere oturdum ve eşyalarımı çıkarttım. Kısa sürede sınıf dolarken son öğrenci kapıyı kapatmadan önce Belle kolunun altından son anda geçip mahçup bir ifadeyle Tony Stark'a baktı.
'Bay Stark, gelebilir miyim?'
Tamam, sırıtmamı Belle'nin yanlış anlayacağı kesindi ama umrunda olmadığımı bildiğim için sırıtarak ikisini izledim. O sırada Tony Stark cevap verdi.
'Okulun geç kalma konusunda ciddi kuralları olduğunu hatırlıyorum.'
Belle başını eğip bir süre durdu ve boğazını temizleyerek ona dönüp konuştu.
'Kurallar kapı kapanmadan içeride olunması gerektiğini söylüyor.'
Tony Stark'ın yüzünde kısacık bir gülümseme yakaladığımda bayılmamak için zor duruyordum. Siz boşverin çıkmayı, evlenin.
'Öyle mi? Tamamını okumaya zahmet etmemiştim zaten. Geç kalmanla ilgili bir sıkıntım yok, yerine geçebilirsin.'
Başıyla onaylayıp yerine geçtiğinde Tony Stark o hazır oluncaya kadar onu izledi. Ben ise ikisini.
Belle başını kaldırıp ona baktığında konuştu.
'Yinede bilirsin, bir daha geç kalmasan iyi olur. Okul kuralları...'
Başıyla mahçupça onayladığında gülümseyerek onlara baktım. Bana bin türlü sebep sanmanız umrumda değil. Bunları shipleyeceğim.
Böyle kısa kısa bölümlerle farklı bir bakış açısından kitabı yazmayı düşünüyorum. Destek olursanız çok sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Genius // Tony Stark 《L'Interdit》
FanfictionL'Interdit kitabına bağlı bir kurgudur. Okumadan gelmeyin :) Uyarı: Kitap izinli yazılıyor gidip şikayet etmeyin yanii Bilgi: Kitap şu bölüm çok güzeldi şu detay çok hoş şeklinde değil. Oku ve gör derim ♡ Eski adı: L'Interdit hayran kurgu kitabı