158 19 5
                                    

Izabella...

'Hey! Izabella!'

Ders çıkışı Belle'in adımı seslenmesiyle şaşkınlıkla ona döndüm.

'Dediğin oldu.'

'Ne dedim ki ben?'

'Bay Stark ve ben, sevgiliyiz diyebilirim ve hepsi senin sayende.'

'Yok canım.. gerçekten mi?'

Gülümseyerek bana bakarken arkasından Tony Stark'ın gelip sarılmasıyla kocaman bir kahkaha attım. Sonra dengemi kaybedip merdivenden düştüm.

Merdivenden değil yataktan yere düştüğümü anlayınca umrumda olmadan gülmeye devam ettim. Alıştım artık.

Bisikletle eve geldiğim ve utancımdan ölümden döndüğüm günün ardından iki gün geçmişti. Erken uyuduğum için gece yarısı uyanmıştım.

Gözlerimi ovarak yerden kalktım ve perdeleri açık yatağın üzerinde soru çözen Belle'e bakıp gülümsedim. Işığı yandığı için onu net bir şekilde görebiliyordum. Yine de dürbünümü aldım ve yakından baktım.

Bir sürü denemeden yıpranmış sayfayı tekrar sildi ve sıkıntıyla derin bir nefes verdi. Ah Belle.. ev arkadaşın olup o soruları birlikte çözmek vardı.

Yataktan kalkıp çalışma masasının yanındaki çantasına uzandı ve bir kağıt çıkarttı. Tony Stark dışında sapıkların çantasına numaraları yazılı kağıt bıraktığını bildiğimden ilk kaşlarımı çatsamda Belle'in hafif sırıtan suratını gördüğümde bir sevinç çığlığı attım. Tony Stark ona numarasını vermişti ve o şimdi arıyordu. Teşekkür ederim muhteşem rüyam. Seni görmeseydim bu anı kaçıracaktım.

Belle kağıda bakarak telefonuna kaydettikten sonra uzun uzun bir şeyler yazıp sildi. En sonunda gönderdi. Yazılar okunmuyordu ama bir fotoğraf gönderse kesinlikle net gözükürdü. Belle sanki benim okumam için kolaylık yapıyormuş gibi cama çevirmiş yazıyordu.

Telefonu bıraktığı sırada mesajın gelmesiyle heyecanla eline aldı. Ben de heyecanla oturuş biçimimi değiştirdim.

Soruyu çekip atığında biraz sonra ona bir video göndermişti. Peki Belle anlattığınızı sizi gördükten sonra dinler mi acaba?

Belle dudağını ısırarak bir şeyler yazarken teşekkür etmek dışında bir şey sorduğu belliydi.

Cevabıyla gülümserken mesajları okuma çabamdan dolayı camdan düşmek üzereydim. Yine izlemeye devam ederken Esme'nin odaya gelmesiyle hızla şekil değiştirip camdan dışarıyı izliyormuş gibi yaptım. Esme'nin odadan çıkarken ışığı kapatmasıyla gözlemleme işim sona ermişti.

Her bölüm için bölüm yazmayı düşünüyorum. Izabella'nın nerden çıkacağı belli olmaz dksmdksmdedj

Other Genius // Tony Stark 《L'Interdit》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin