Kimse soru sormamış, sad :(
Bana sorun desem yine mi boş kalıcak buralar?
Pin'de gezerken çıkan bir fotoyu şuraya bırakmak istiyorum. Birilerine benzetebilirsinizzz
Izabella'dan...
'Numaram sende vardı. Bana adresini atabilirdin.'
Happy okuldan beni alıp Tony Stark'ın evine götürürken ben de mail hesabından numarasını bulup yazdım.
'Sadece konuşmanızı istedim.'
'Ne konuşmamız gerekiyor ki?'
'Happy'nin hisleri söylediği gibi değil. Senin de ondan hoşlandığını biliyorum. Düğününüzü nerde yapacağınızı konuşabilirsiniz.'
Yazdığı mesajla şokla gözlerimi açtım ve tükürüğümde boğularak öksürmeye başladım.
Happy telaşla arabayı kenara çekti ve bana dönüp konuştu.
'Izabelle? İyi misin?'
'İyiyim..'
'Su ister misin?'
'İyiyim dedim.. Bay Hogan.'
Bir süre bana bakıp baiıyla onayladı ve önüne döndü. Aynadan bir bakış atıp yola devam ettiğinde telefonuma döndüm.
'Ben hoşlanmıyorum.'
'Şey.. belki bilirsin ama yine de hatırlatayım. Ben bir dahiyim ama akılsız biri bile birbirinizden hoşlandığınızı anlar.'
'Nasıl düşündüğün umrumda değil. Sen kendi işine bak.'
Görüldü atıp bir cevap yazmazken arabanın aşağı bir iniş yaptığını hissettiğimde başımı kaldırıp önüme baktım. Garaja inmiştik.
Araba durduğu gibi ineceğim sırada kilitli olduğunu fark ettim. Kaşlarımı çatıp Happy'e baktım.
'Seninle bir şey konuşmak istiyorum.'
'Ben istemiyorum.'
'Izabelle özür dilerim öyle dediğim için.'
'Neden özür diliyorsun? Duygularını öğrendiğime göre Tony dışında ortak bir bağımız olmayacak.'
'Böyle olsun istemedim.'
Arabada kısaca bir göz gezdirdim ve kapıyı açan tuşu bulup bastım.
'Beni bıraktığınız için teşekkür ederim Bay Hogan.' dedim ve arabadan indim. Tony yerden kalktığında ben de eğilip zırhla uğraştığını görüp tekrar kalktım.
Tony arabadan yeni inen Happy'e bakıp sağ gözünü kırparak 'Ne yaptın?' anlamında bir bakış atarken Happy'e döndüğümde olumsuz anlamda başını sallarken buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Genius // Tony Stark 《L'Interdit》
FanfictionL'Interdit kitabına bağlı bir kurgudur. Okumadan gelmeyin :) Uyarı: Kitap izinli yazılıyor gidip şikayet etmeyin yanii Bilgi: Kitap şu bölüm çok güzeldi şu detay çok hoş şeklinde değil. Oku ve gör derim ♡ Eski adı: L'Interdit hayran kurgu kitabı