Antofylit

320 3 0
                                    

Užití a účinky antofylitu: potlačení stresu, klid, ochrana, bezpečí, intuice, kreativita, inspirace, uzemnění, odvaha, sebedůvěra, sebepoznání, osobní moc a síla.

Vlastnosti: receptivní kámen, přiřazen planetám Jupiter, Neptun a elementu vody.
Je tradičně kamenem čistoty, zbožnosti a býval šperkem králů. Je to mimořádně mocný kámen s ohromnou ochrannou silou, má vysoké spirituální vibrace. Má silnou léčivou a očistnou moc, zahání nespavost a noční můry, vyvolává klidný spánek a příjemné ozdravující sny. Je kamenem klidu, zahání stres a negativní emoce, tiší strachy, vztek, obavy a zlobu, zvyšuje naděje, zahání pocit viny, zbystřuje mysl, je kamenem pravé, ryzí, emocionální lásky, posiluje věrnost. Napomáhá soustředění, pomáhá přijímat nové myšlenky, dodává rozhodnost, rozvíjí intuici, podporuje proměnu záměrů ve skutečnost. Pomáhá při léčbě alkoholismu a jiných závislostí. Čistí a harmonizuje krční a korunní čakru.

Léčebné využití: udává se, že na fyzické rovině antofylit pomáhá zmírnit bolesti hlavy, odstraňuje napětí, napomáhá při konvenční léčbě u žaludečních a dýchacích obtížích, podporuje klasické léčebné postupy při léčbě tlustého střeva a nerovnováhy zažívacího traktu. Antofylit má napomoci při správném vstřebávání živin. Udává se též, že antofylit podporuje léčbu zraku a krčních onemocnění. Na psychické úrovni je antofylit účinným pomocníkem proti duševnímu napětí a stresu.

)

Barvy: obvykle hřebíčkově hnědý, béžový, zelený, nazelenalý nebo hnědavě zelený

Minerály a jejich účinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat