Atlatisit

245 4 0
                                    

Atlantisit je obchodní název nádherného kamene s vynikajícími léčivými účinky. Tento půvabný, ale přesto výrazný zelený a fialový kámen v sobě spojuje metafyzické vlastnosti dvou kamenů, které jsou oba obdařeny silnými pozitivními energiemi - serpentinu a stichtitu. Atlantisit je silně spjat s přírodou, je dobrým uzemňujícím kamenem, kdy pomáhá najít v sobě duševní síly a odvahu činit obtížná rozhodnutí. Atlantisit je velmi láskyplným kamenem, pomáhá stimulovat lásku a soucit. Pokud toužíte po bohatství, atlantisit je jedním z nejlepších kamenů na přilákání nejen lásky, ale i bohatství.

Atlantisit

zvaný také Tasmanit nebo Stichtit-Serpentin, je relativně novým objevem ve světě drahých kamenů a minerálů. Je unikátní kombinací barev zahrnujících žluto-zelený serpentin tvořící hmotu (matrix), obsahující v sobě růžovo-fialový stichtit. Atlantisit se vyskytuje pouze na jediném místě na světě na malém kopci zvaném Stichtite Hill v Zeehan v Tasmánii, kde se také výhradně těží. Kromě stichtitu v serpentinu, může Atlantisit obsahovat i chromit a magnetit.

Tento kámen je populární zejména v bižuterním průmyslu. Obchodní název Atlantisit byl vytvořen Geraldem Pauley a je registrovanou značnou pro drahé kameny pocházející z konkrétního dolu v Tasmánii.

Metafyzické vlastnosti: serpentin přináší radost do našich životů, pomáhá aktivovat energii Kundalini, čímž stimuluje sexuální pocity a může tak zlepšit i osobní vztahy mezi partnery, podporuje životní energii, čistotu a jednotnost. Serpentin je silně spjat s přírodou, je uzemňujícím kamenem, vhodným pro meditace, emocionální očistu, zvýšení duševní síly a přilákání lásky a bohatství. Serpentin je výborným pomocníkem pro otevřené jednání, názory, dodržení slibů a vlídné a laskavé jednání vůči okolí. Používá se proti osamělosti, pro zvýšení myšlení společně s láskou a mluvení s rozvahou.

Stichtit (pojmenovaný po správci lomu Robertu Stichovi), stejně jako serpentin, pomáhá stimulovat energii kundalini. Disponuje silnými vibracemi, kterými . Je užitečným pomocníkem pro nevyřešené problémy, protože stimuluje lásku, soucit, odpuštění a pomáhá k emocionální rovnováze. Tento krásný kámen ztělesňuje energii fialového paprsku a vytváří vysoce duchovní spojení, které pomáhá odpouštět druhým a tím vede k hlubokém u citovému hojení. Jeho energie pomáhá odstranit staré problémy související s vlastním egem, usnadňuje vznik nových přátelství a zvyšuje sebedůvěru.

Léčivé účinky atlantisitu:  stimuluje sexuální pocity a může tak zlepšit i osobní vztahy mezi partnery. Silnými vibracemi harmonizuje srdeční čakru.

Minerály a jejich účinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat