Aqua aura křišťál

330 6 0
                                    

Aura křišťály jsou kameny z přírodního křišťálu, na povrchu upravené nanášením různých kovů, jako je zlato, titan, kobalt aj. Konkrétně Aqua aura křišťál je , na který se nanáší zlato, čímž vzniká ocelově nebo blankytně modrý krystal s jemnými duhovými záblesky barev. Pojmenovaný je po převládající akvamarínové barvě. Díky jeho intenzivním vibracím se používá pro zvýšení účinku jiných minerálů a drahých kamenů.

Aqua aura má zklidňující a relaxační účinek na emoce, je výborným pomocníkem pro uvolnění negativity a odstranění stresu, tiší staré rány a posiluje sebedůvěru a sebeúctu. Stimuluje a harmonizuje pátou, tj. krční (Višuddha), tzn., že posiluje schopnost vyjádřit se a komunikovat. Účinek aqua aura křišťálu je spojován s konstruktivním, pozitivním způsobem vyjádření emocí, pravdomluvností a přímou řečí přímo „od srdce". Tento druh křišťálu aktivuje duševní energii, uvolňuje vazby na minulost a vytváří prostor pro něco nového. Prohlubuje duchovní naladění svého majitele, je vhodný jako amulet proti psychickému útoku a talismanem pro meditace, kdy zesiluje pocit míru a bezpečí.
Aqua aura křišťály pomáhají vidět krásu kolem nás, povznášejí ducha a podporují přirozenou radost, naději a optimismus.
Jsou vhodnými talismany pro zesílení mysli při hledání cesty k novým horizontům a k novým možnostem. Nazývají se proto „startovními krystaly". Jsou vhodné pro vědce, dobrodruhy, lovce, poutníky a průzkumníky. Pomáhají zvyšovat úsilí při pokusu o změnu situací a vztahů a utvářet tak naše životy. Učí nás mluvit „novým" jazykem, být silnějšími, lepšími a upřímnými. Zvyšují naše úsilí o růst a rozvoj nových schopností.

Ve jsou aqua aura křišťály ztělesněním energie nadšení, tepla, jasu, aktivity a Yang v přírodě, která představuje akci, emoce a vášně. Tradičně jsou spojovány se severní částí místnosti, bytu nebo domu. Aqua aura křišťál využívá vodní energii, energii klidu, klidnou sílu a celkovou očistu. Je ztělesněním potenciálu pro realizaci něčeho nového, cesty poznání, kariéry a cesty života. Vodní prvek přináší sílu regenerace a znovuzrození, tj. energii kruhu života. Tyto krásné modré krystaly jsou vhodné do místností, které se používají pro odpočinek, klid a relaxaci, nebo pro modlitbu. 

Minerály a jejich účinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat