Beer

2.4K 134 105
                                    


 - Ben geldim beyler!

 
Şef Yagami:

    - Matsuda onlar da ne?! Şu an dava üstünde çalışıyoruz! Kafamızı bozmak mı istiyorsun?!

Matsuda:

   - Ö-özür dilerim şef! B-ben biraz kafa dağıtıp rahatlarsak daha sonra dava üzerine daha iyi y-yoğunlaşabiliriz diye düşünmüş-
tüm...

L:
 
  - Sakin olun beyler Matsuda bu kez haksız sayılmaz. Ayağımın altından kalkmış olursunuz.

Şef Yagami:

- HA, A-  P-pekala Ryuzaki kabul ediyorsa itirazım yok. Hepimiz bu aralar stresliyiz...

Light içinden düşünmeye başladı:

" L'nün bir akşam davayı boş bırakması halinde hedefime daha kolay yaklaşmak için büyük adımlar atabilirim. Onun içki içeceğini düşünmüyorum, eğer içmesi için ısrar edersem kira olduğum hakkındaki şüphesini daha da bağlanacaktır çünkü benim bir akşamlığına bile olsa davayı bırakıp içelim diyecek kadar aptal olmadığımı biliyor. Bu durumda... Risk alıp bu fikre karşı çıkmalıyım. Hem ben içmemekte ısrar etsem bile Matsuda L'yü içmeye zorlayacak ve kabul edecektir..."

- Ryuzaki ne dediğinin farkında mısın? Bir akşamın bile bizi önemli ölçüde Kira'dan bir kaç adım geriye atacağını düşünsene!

L:

- Davayı boşlayacağımı kim söyledi? Tabiki de öyle aptalca birşey yapmayacağım.

Light tekrar içinden düşünür:

" Tam da düşündüğüm gibi ilerliyor. "

- Nasıl yani onlar içerken sen tek başına devam mı edeceksin?

L:

- Light-kun aslında senin de yardım edeceğini düşünmüştüm ama birbirimize kelepçeliyken bile " tek başına mı devam edeceksin?" dediğine göre sen gidip içeceksin.

Light:

-  Hayır tabiki de sana yardımcı olacağım!

"Kahretsin çok farklı bir hal almaya başladı."


Only  Satisfaction - LawlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin