Ryuuzaki:
- Bunu yapacak kadar iradesizleştiğime inanmıyorum... -_-
Matsuda:
- Ryuzaki-san bu kadar abartma sadece içki içeceksin veeğğ-
Şef Yagami konuşması hafifçe bozulmuş ve yanakları pembeleşmiş durumda olan Matsuda'nın ne diyeceğiniden emin olamadığı için ağzını kapadı.
- Ryuuzaki, bunu yapmak zorundasın.
Şef Yagami'nin gözleri kısık ve yanakları pembeydi. " Light sen de!"
Light:
- B-baba! Sen de mi?!
Light Ryuuzaki'ye baktı ve.
- O zaman içeceğiz. Birazından zarar gelmez sanırım.
Aizawa:
- Gelmez. Hem ben sarhoş değilim sizi toplarım endişelenmeyin.
Matsuda:
- Heğğy ben sanki sarh-
Şef Yagami yine Matsuda'nın ağzını kapadı.
- Eğer içmezseniz erkek olamazsınız.
Ryuuzaki kafasını biraz aşağı eğdi ve:
- Biyolojik özelliklerim bana erkek olduğumu haykırıyor Bay Yagami.
Aizawa:
- EEEE, ÖHÖM ÖHÖM...
Light:
- Ryuzaki'ye katılıyorum.
Ryuuzaki:
-Aklımı bulandırmak istemiyorum beyler. Bu yüzden benim yerime içebilirsiniz.
dedi ve ağzına bir çilek attıktan sonra dönen sandalyesini dev ekrana doğru çevirdi.
Matsuda:
- A-ama R-Ryuuzaki!
Ryuuzaki:
- Tek başıma da çalışabilirim. Şu ana kadarki davalarda olduğu gibi. Size önemli bir davada dinlenmeniz için izin verdim ve beni kötü olmaya zorluyorsunuz.
Light:
- Üzgünüm Ryuzaki. Matsuda'yı bilirsin, onu susturmak zordur ve sarhoş da olunca-
Matsuda:
- H-HEY!!
Light:
- Bir bardak ben içerim. Bir bardak sen içersin. Sırayla gideriz ve birimiz sarhoş olunca diğeri devam eder.
Ryuuzaki:
- Çileklerim bana yeter. Öyleyse sadece sen iç? Neden ben de ortaya atılayım ki?
Light:
- Dediğin gibi olsun. Bir kaç aptal bardak ile yıkılacak değilim.
Yaklaşık bir saattir L dışında ekibin geri kalanı içki içiyordu. L halinden memnundu.Bazen büyük ekran boyunca sandalyesini kaydırıyor ve sürekli birtakım belgeleri karıştırıp dağıtıyordu. En sonunda durdu, elini yukarı kaldırdı ve tuttuğu çileği kahvesinin içine bıraktı. Çileği yüksekten bıraktığı için kıyafetlerine ve yüzüne kahve sıçramıştı. Dilini dudağında daha sonra da bileğinde yuvarlayarak kahveyi yaladı.
Light:
- Ryuuzaki bu çok iyi, denemelisin.
Ryuuzaki Light'ın yanına gitti ve kısık parlak siyah gözlerini Light'ın kahverengi gözlerine dikti.- Sen?
Light:
- E-eh?
Ryuuzaki:
- Sarhoşsun.
Matsuda L'nun sırtına vurarak " Hadi be! " diye bağırması ile birlikte L dengesini kaybedip Light'in üzerine devrildi. L'nun dudağı Light'nun alnına değiyordu.
Ryuuzaki:
- Light-kun.- Ateşin var. Dinlenmelisin.
Dedikten sonra doğruldu.