Prolog: budou se dít věci

21 0 0
                                    

Byl páteční večer, listopad, tedy ještě mnoho času do konce školního roku. V rodinném domě na sedmdesátéprvní ulici situované v okrese Eastlake ve městě Birmingham se dnes měli dít velké věci. Morgana a teďnevimchlap Dewovi ráno odletěli do evropského státu Česká republika, aby zde navštívili svoji rodinu. Jejich dvě nejmladší děti, Coal a Hemlock, měli tedy pré. Celý dům na deset dní jen a jen pro sebe! 

,,Jsem perníková princezna, ha-ha-ha, vyspala jsem se se všema, se kterýma-," zpívala si Coal v pokoji sedící u své dámské toalety, když v tu chvíli vtrhl do pokoje její bratr Hemlock, a vyrušil ji tak z přípravy na rande.

,,Hele, písnička o tobě," uchechtl se, když slyšel Sharlotu pějící z Coalina mobilu. Ach ano, Hemlock i Coal byli původem češi, proto této krásné písničce mohli rozumět!

,,Seš čurák, víš to, že?" povzdechla si Coal když se snažila namalovat si oční linky. ,,Rodiče by nám v zatracených sedmnácti letech mohli pořídit vlastní pokoje, co říkáš?" zabědovala. Rodiče a vlastně celá rodinka byli rotšíldi, ale oddělený pokoje jim pořídit prostě nemůžou? Aspoň, že postele měli vlastní!

Hemlock si stoupl za sestru a chytil ji za ramena. ,,No neříkej, že bych ti nechyběl!" řka s úšklebkem na tváři. Coal na to snad raději nic neřekla, jen se uchechtla a nadále by pokračovala v úpravě svého zevnějšku, kdyby venku někdo nezatroubil.

,,Tvůj amant?" zvídal se Hemlock a hnedle se šel z okna mrknout, kdopak to je. O mini cooper tam byl opřený bloňdák, a netrpělivě pozoroval dům střídavě s hodinkami na ruce.

,,No jo, to bude George," zamumlala Coal. ,,Mávni na něj, že už jdu," poprosila bratra. Ten na týpka zamával tak leda fakáčem.

,,Odkdy se taháš s takovou sebrankou?" zvídal se, stále zírajíc z okna. Coal otrhla oči od zrcadla a začala si sbírat věci do své ledvinky. Ledvinky jsou in.

,,Hele, pozval mě jen na párty. Koná se to v baráku u nějakýho staršího chlápka, co prý kdysi dealoval. Bude tam mrtě lidí, tak doufám, že objevím někoho zajímavějšího," vysvětlila rázem. ,,Mimo to je to brácha tý týpky, co se ti tak líbí. Rhondy," mrkla na bratra, načež protočil oči v sloup.

,,Ale tak, chápu, proč se ti líbí," uchechtl se Hem při pohledu z okna. ,,Je mi docela podobnej, no ne?"

Coal ho obdařila nevěřícným pohledem. ,,Ty si nějak fandíš," zasmála se. Pravdou bylo, že podobu mezi nimi opravdu nelze popřít. Dokud to ale Hem neřekl, nenapadlo by ji to.

,,Beztak mu jde jen o jedno," ušklíbl se Hemlock. Byl si jist, že toto sestru raní, jelikož i přesto, že se tvářila jako nejvíc lehká děva světa věděl, že přecijen touží po opravdové lásce. Jako každá basic teenka!

,,Budiž, již se stalo. Co se vlastně staráš?" ptala se už téměř sbalená Coal. Bratr vždy tak rád čmuchal do cizích věcí, a už vůbec, když se jednalo o mapování něčího sexuálního života!

,,Jsem jen zvědav, jako vždy," uchechtl se bratr od okna. ,,Je dobrej?" nezapomněl se samozřejmě zeptat. Nikdy se na to nezapomene zeptat.

Coal se pozastavila a založila si paže. Proč ji ještě jakákoliv otázka od bratra dokáže překvapit? ,,Jako lepší než ty?" uculila se. Byla si jista, že přesně takovou otázku chtěl vyřknout původně. Hemlock povytáhl obočí a pokynul hlavou.

,,Božíčku, že já se ještě nad tvými dotazy pozastavuju," zakroutila Coal hlavou, ačkoli to ona přeci tuto otázku vyřkla nahlas! ,,Pro tvé info - ne, není. Vše?" uchechtla se, čapla do ruky telefon, a už téměř vycházela ze dveří. 

Hemlock se odprostil od vyhlížení z okna a sám začal cosi datlovat na tydlifonu. ,,Za hoďku přijde Hare a přinese trávu, tak jestli chceš, aby na tebe zbylo, vrať se brzy!" zavolal po Coal. Ta se ještě otočila na patě. Řekl snad někdo t r á v a?

,,Tak ať mi laskavě nechá, minule, pokud si pamatuju, si bral taky od nás!" zamručela a už už byla na odchodu.

,,Taktéž přijde i jeho ségra," dodal Hemlock. Coal se při těchto slovch zastavila a plně vrátila do pokoje. Ona se snad odtud nevyprdelí! George bude jistě nasrán, ale docela ho chápu hej.

,,Kdo? Sestra? Ta poblázněná hipízačka?!" Coal si nebyla jista, jestli slyší dobře. Ta téměř autistická a asociální týpka, co ve svém volné čase běhala po loukách se zfetovanými kamarády, ta se chystala sem? Kdo ji dal nůž na krk?? Nebo jde snad dobrovolně?

,,Ano, přesně tak - Robin," kývl Hemlock. Zřejmě mu nedocházelo, kde by mohl být problém.

,,Tobě nestačil ten průšvih s Ebony?" ptala se vyčítavě Coal. Copak zapomněl, co se stalo první týden školy?

,,Hele, bude tady s ní Harold. Nic jí nehrozí!" začal Hem. Z čeho ho ona furt obviňuje? Vždyť se nic tak strašnýho nestalo, jéžiš! Jedna patnáctka otěhotněla po intráckých orgiích, kdo ví, s kým to vůbec má! Žádnej big deal!

,,Jestli se to dozví rodiče, budou zuřit," zlobila se Coal. Hlavně rodiče nic nesmí vědět! Pak by to byl mega průser pro oba dva. Musela však už jít, takže bratrovi jen gestem naznačila, že ho bedlivě sleduje.

,,Budu krotký jako beránek, přísahám!" usmál se Hemlock. Coal nevěřícně pokývala hlavou a pomalu se odklidila pryč z pokoje. Hem už při vyřčení této věty však věděl, že lže. DNESKA BUDE ZLOBIT JAK ČERNÁ RUKA!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 18, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

IT'S A SIN! Co vše se děje za zavřenými dvěřmi rodiny Dewových??Kde žijí příběhy. Začni objevovat