Günlük!

319 36 22
                                    

'Üzgünüm hermione, sözümde duramayacağım.'
        
                              🔗🌈        

-'Yani ben şimdi..'

"Evet maalesef bay Potter.Durumu en kısa sürede yakınlarınıza bildirmelisiniz."

-'B ben yapamam..'

"Eğer siz yapamayacaksanız ben söyleyebilirim..?"

-'Hayır doktor, öğrenmemeliler. Lütfen siz de söylemeyin. Bu durumdaki birini kıracak mısınız yani?' dedi ve masum gözlerle doktora baktı Harry.

"Belki bir süre daha söyleyemeyebiliriz.. Ama öğrenmeliler."

-'Söyleyeceğim, ama şimdi değil. Teşekkürler doktor.'

Doktor başını hafifçe eğip gülümsedi ve odadan çıktı.
Doktor odadan çıkar çıkmaz Harry'nin telefonu çalmaya başladı. Ekranda 'Hermione' yazısını gören Harry boğazını temizleyip açtı telefonu.

-'Efendim?'

"Harry doktor ne dedi? Sonuçlar çıkmış mı? Neyin varmış? Neden bayılmışsın?İyi olacak mısın?"

-'Evet sonuçlar geldi. Son zamanlarda pek iyi uyuyamıyordum, bu yüzden olmuş her şey. Bir şeyin kalmaz dediler ve bir ilaç verdiler. Bir süre ilaç eşliğinde doktor gözetiminde kalmam gerekiyor.Çok uzun bir süre değil zaten. Ama yine de bilmeni isterim, iyi olacağım. Söz veriyorum.'

"Harry Potter iyi olacağım diyorsa, öyle olur. Sevindim Harry. Çok korkuttun bizi uyku düzenine dikkat et lütfen. Olabildiğince yakın zamanda tekrar ziyaretine geleceğiz."

-'Bekliyor olacağım.'

Harry telefonu kapatır kapatmaz ağlamaya başladı.

Özür dilerim. Dürüst biri olamadığım için. Yanınızda olamadığım için. İyi bir arkadaş olamadığım için çok özür dilerim. Ve teşekkür ederim. Her şey için.

.

Birkaç saat sonra kontrol için doktor tekrar Harry'nin yanına geldi. Harry'nin ağlamaktan ve yorgunluktan kızarmış gözlerini görünce içi acıdı doktorun. Kendini onun iyiliği için bir şeyler dilerken buldu. Ona bir ilaç verdi. Yorgunluğunu atamayacak olsa da em azından uyuyabilecekti. Birkaç hafta böyle idare etmek zorundaydı. Sonrası daha vahim olacaktı..

.

Hermione ve Ron'un en son ziyaretinin üstünden 3 gün geçmişti. Harry'nin bembeyaz döşenmiş hastane odasında canı çok sıkılıyordu. Şimdi okulda olsaydı, arkadaşlarıyla takılır, sevdiği kişinin ne yaptığını izlerdi. Sahi, ne yapıyordu şuan?  Mutlu muydu? Geceleri uyuyabiliyor muydu? Harry istiyordu ki, sevdiği kişi onun kadar acı çekmesin. Başkasıyla, başka yerde de olsa mutlu olsun istiyordu.

Lisedeki birinci senesinden beri seviyordu Harry onu. Onda sevdiği çok şey vardı. Bir kere güldüğünü görmüştü Harry. O kadar güzel gülüyordu ki! Gülüşü gülleri yanında soluk bırakırdı. Harry hayal ederdi, sevdiği bir gün ona da böyle gülsün isterdi. Ama.. Harry'nin sevdiği ondan nefret ediyordu. Yüzüne bile bakmazdı. Sürekli onu aşağılar,eziklerdi. Harry ile düşmandılar. Yani.. Harry sevdiği kişinin düşmanıydı, o Harry'nin değil.
Asla düşman gözüyle bakmadı ona Harry. Nasıl baksındı ki? Kim onu düşman olarak görebilirdi? Harry çoğu kez şansını denedi. Sohbet etmeye çalıştı, ama sevdiği tarafından terslendi. Buna rağmen vazgeçmedi Harry. Onu sevdi, çok sevdi. Ama durumu böyleyken, nasıl gidip  'seni seviyorum' desindi?

Ona bir şey bırakmak istiyordu. Gidip ona söylememiş olsa bile, Harry'nin onu sevdiğini anlatacak bir şey.

Günlük!  diye düşündü Harry. Tabii ya. Günlük tutacaktı. Ve birilerinden bunu ona vermesini isteyecekti.

Hermioneye mesaj attı hemen:  Bir sonraki gelişinizde bana bir defter getirebilir misin?  gönderildi- 02:38

Hermione sanki gecenin bu saatinde bu mesajı bekliyormuşçasına cevap verdi: Tabii Harry. Uyumaya çalış. Yarın görüşürüz♡ gönderildi-02:39

Deneyeceğim Hermione. Senin için deneyeceğim. Uyumaya çalışacağım.

                             🔗🌈

Aman aman neler oluyordu böyle? Olaylara gel olaylara. Sizce ne oluyor Harry'e?

Telefonum bozuktu yaklaşık 1 aydır yoktum özür dilerim.  Yazmayı beceremesem de, aksatmadan devam etmek istiyordum bu kitaba. Ama garibanın yüzü güler mi bu sefer de şansıma telefonum bozuldu. Şuan iyi durumda kendileri umarım bir daha bozulmazlar. Sizi seviyorum umarım bu bölümü sevmişsinizdir! ♡

Gül de güller utansın (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin