Saat itu kami masih sekolah,
Dan saya tidak menyangka kalau ada malaikat kecil didalam tubuh Saint.Zee apa yang kamu cuba lakukan.
Maafkan saya baby kamu terlalu gemes sih.
Tetapi kita masih sekolah. Nanti nasip kita bagaimana?
Jangan khuwatir pasti baik-baik sahaja, percayalah.dan lagi pula kitakan lelaki kan. Masa cowok hamil. Tidak akan.
Baik lah.
Kamu percaya kan sama aku.
Ia percaya kok jawab saint
Setelah malam itu.
Satu bulan saint merasakan ada yang aneh di tubuhnya.
Dan awalnya saint hanya merasakan tubuh badannya yang seperti nya tidak menyenangkan.
Saat di periksa dengan doctor.
Doctor sendiri menangani saint sahaja merasa ada yang janggal.
Udah berkali-kali doctor menyangkal bahawa Semua itu adalah tidak benar. Tetapi kenyataannya adalah semua itu benar.
Setelah pemeriksaan doctor saint di nyatakan hamil.
Hidup keseharian kami penuh dengan kebahagiaan.
Saint berhenti belajar kerana menunggu kelahiran nya.
Saat melahirkan. Percayalah sayang Zee meraih tangan newwiee kami sangat bahagia saat kamu hadir di dalam kehidupan kami mendengar tangisanmu pertama kali membuat beban ditanggung sepenuhnya hilang begitu sahaja. Kamu begitu berharga buat kami. Tetapi setelah melahirkan hanya beberapa saat kamu di nyatakan meninggal. Saint begitu terpukul kerana selama kamu dalam kandungan saint sangat menjaga mu. Membelai mu. saat kamu menendang perut nya pertama kali semuanya hancur begitu sahaja.
Kami berdua kembali ke rumah yang penuh dengan pelbagai perlengkapan bayi yang baru sahaja lahir tetapi semuanya sudah tidak dapat di lihat lagi. Anak kami telah tiada.
Sampai di satu titik saint tidak menerima kenyataan bahawa anak kami telah tiada.
Sampai Saya sendiri yang turun tangan untuk menangani kondisinya. Saint dalam trauma.
Beberapa tahun Kami mencuba bangkit dari keterpurukan.
Akhirnya puluhan tahun baru Kami tahu kalau anak kami masih hidup.
Di saat itu yang kami harapkan adalah anak kami.
Pada akhirnya kami menemukan mu.
Saat guy datang mencari tahu.
Kalian berdua saint dan zee.
Anda siapa?
Saya ingin berbicara dengan anda berdua.
Maaf kami tiada waktu.
Kalian pernah memiliki anak bukan.
Langkah kaki keduanya terhenti.
Saya tahu , pasti kalian berdua adalah orang tuanya. Apakah kalian tidak mahu berjumpa dengan nya
Apa maksud mu. Tanya saint
Sudah sayang dia hanya orang engga jelas.
Anak kalian masih hidup. Dan dia sangat manis seperti mu tunjuk guy ke Saint.