Малкото барче беше отворено още от 5 часа на обяд.Като влезнете навътре можете да забележете забавно винтич стилът му.Нямаше никакъв наплив на хора , само всекидневният чичко който четеше вестника си подпийвайки ирландско кафе с повече ,,Ирландско" и двете лелки клюкарствайки за днешният ден.Изобщо не личеше на бар а дори на кафененце но барманката държеше на името ,,Бар Перлата"
За изненада на новите потребители като отидеш до тоалетна всичко беше лъснато до блясък , или нямаше никакви хора , или тук беше прекалено перфектно.Изведнъж леката врата се блъска от 3ма локални хулигани които нарушават прекрасната тишина на бара.След като правят мижав опит един по един да флиртуват с барманката те си взимат най евтиният възможен шот водка и го взимат на екс за да се направят на ,,мъже".
След като се позабавляват на чужд гръб те питат къде могат да намерят истинската ,,Перла"
Барманката се засмива и не отговаря те остават очудени и след 3 евтини шота и неадекватни подигравки вече е 20:00.Те решават че тук е прекалено скучно за тях затова излизат най безпардонно плащайки без да оставят бакшиш на барманката.Тя се изкикотва леко и прибира парите в касата без да каже нищо.Обичайните лелки са си тръгнали и е останал само странният чичко който така задълбочено работеше върху вестникът си , а именно най любимата част - кръстословицата.Чичкото имаше доста подобен стил подхождащ си с барчето.Кафяв шлифер с малко бомбенце което беше наклонил настрани.Малката медена чашка беше свършила само с отайката от кафето.Човекът стана и донесе чашката на барманката.
Тя му се усмихна той вдигна бомбето си за да й каже довиждане и излезе с вестника си под мишница.Барманката изчака нейното работно време , а именно до 22:30.Като малката стрелка щракна на винтич часовника тя се подсмихна съблече малкото си якенце на стола и затвори вратата без да излиза.Заключи касата и отиде по малкото коридорче към тоалетните , но вместо да потегли натам тя се спря в стената.Защо беше толкова средоточена в нея?Изведнъж я плъзна и тази част се оказа врата.
Така вече бяхте в нов свят.Но толкова мрачен без живот , защо така?Всичко беше толкова тихо.Може би беше прекалено рано?Барманката натисна ключовете на лампата и така цялото лоби се освети.Огромно лоби с червени дивани и малки стъклени масички на които бяха поставени пепелници и разноцветни тела на наргилета без течност в тях.Имаше малко барче което беше препълнено с алкохол и плазма точно на срещната му страна.
Тя тръгна напред оглеждайки масите като някакви артефакти.Качи се нагоре по малките стълби постлани с червен килим и тръгна към горното отделение.Там беше като най странното общежитие на света наподобяващо затвор.Имаше отново голяма зала но стените й бяха напълнени с врати , а тези врати водеха към различни стаи.Всичко беше толкова невинно тихо.Все едно цялата тишина на света беше складирана в тези стаи.Барманката влезна в стаята си и я затвори плахо.Така беше станало 23:59.Цялата огромна зала започна да се тресе.Живота се беше родил в тази вечна тишина.Започнаха да излизат стотици хора надолу борейки се кой първи ще стигне до различните зали , търчаха на различни страни , а някой ги гледаше отгоре и с тази малка и остра усмивка благославяше тази безредна симфония.
Вече беше 00:25 , всички си бяха намерили места.Няколко момичета бяха седнали около ниска но сравнително красива жена със силно руса коса , чак стигаше до бяло а едно полу голо момче й правеше масаж на раменете.После можеше да погледнем към другата маса но вече се пушиха 2 на брой наргилета.Едър мъж със силно балкански диалект говореше силно а няколко момичета го бяха заобиколили а отсреща му имаше друг по възрастен на вид мъж , но за разлика от другаря му той имаше само едно високо момиче което го гушкаше докато той си беше прокарал ръката зад нея.
Жената с русо бялата коса беше отдледотворена от гледката седем момичета да са я заобиколили с жадни за игра поглед.Тя хвана момчето което я масажираше за ръката и го придърпа като той заобиколи дивана.Текущата му позиция вече беше между краката й на колене пред нея , точно над него се намираше момиче в нейният скут което гледаше жадно към новата си собственичка.
От друга страна мъжете на другата маса не чакаха покана , по младият вече беше върху едно от момичетата оставяйки малки смучки по врата й , но що за хора са тези които гледат тази картина на ероса и просто я приемат като шега - това бяха високото момиче и по възрастният мъж , те просто се гледаха влюбено и се смееха.След като спряха с контакта си , тя стана стисна мъжът за бицепса и потегли към залата със стаите.
Добре дошли в перлата , вече започвате да разглеждате какво се крие зад тези малки стаи криещи огромни тайни.
KAMU SEDANG MEMBACA
Бялата Перла
ChickLitЗнаете как другите държави и градове се величаят с факта че престъпността и мафията им е на ниво.Милано , Мексико и подобни биват под прожекторите но едно малко барче в Люлин-София съдържа повече от всеки град взет заедно.Хиляди истории без насрочен...