_1_

76 5 7
                                    

ღამის 01:30 ჩემი დის ტელეფონზე შემომავალი ზარი გვაღვიძებს.
-გისმენთ(ენე)
-ენე ძალიან ცუდად ვარ უნდა დამეხმარო.
მესმის ბიჭის ნაცნობი ხმა.
-რა? რახდება? (ენე)
- ვინ არის?(მე)
-მაცალე ერთწამს ვლაპარაკობ ჯინია სოკჯინი.(ენე)
გაოცებული და გაკვირვებული სახე მივიღე რა უნდა მომხდარიყო ისეთი რომ ამ შუაღამისას ენესთვის დაერეკა და არა თავისი ძმაკაცებისთვის.
ვინარის ჯინი? ჯინი ჩემი დის ენეს ძალიან მაგარი მეგობარია და ჩემი პირველი სიყვარული, უკვე 2 წელია რაც ძალიან მიყვარს მაგრამ აზრზეც კი არარის. ბევრჯერ არ გვინახავს ერთმანეთი სულ რაღაც 10 ჯერ 2 წლის განმავლობაში პირველად ენეს შეხვდა და იქ გავიცანი იმის შემდეგ შემთხვევით ვნახულობდით ერთმანეთს, მაგრამ მხოლოდ 'გამარჯობა-სალამი' . ასევე არც დიდი ჩათი არ გვქონდა სოციალურ ქსელებში ყველაზე მეტი ენეს რომ წერდა და არპასუხობდა ამიტომ მწერდა და მეუბნებოდა მომწეროს უთხარიო. აი როგორი ურთიერთობა გაქვს ჩვენ.კარგი სატელეფონო ზარს დავუბრუნდეთ...
- ახლა მჭირდები ენე ძალიან ცუდად ვარ.(ჯინი)
- რახდება მომიყევი (ენე)
-ვიღაც ჩამოვარდნილი სი*ის გამო დამშორდა!( ჯინი)
-რაა!! (ენე)
ენემ იცოდა რომ მე ჯინი ძალიან მიყვარდა ცდილობდა ხელი შეეწყო მაგრამ მან შეყვარებული გაიჩინა რომელთანაც წელიწადზე ბევრად მეტი ურთიერთობდა ახლა კი ვიღაცაში გაცვალა ჯინს დაშორდა ვიღაცის გამო აზრზე არ ვარ ვისგამო მაგრამ ვფიქრობ რომ ისეთ ადამიანს როგორიც ჯინია არ უნდა დაშორებოდა, ტიპი რომელიც სიგიჟემდე მიყვარს ეგ დაშორდა შტერია ვიღაც ვერც კი წარმოიდგენს ვინ დაკარგა.
*ზარი*
-ძალიან გთხოვ მოდი(ჯინი)
- რა? ახლა? (ენე)
-ხო გთხოვ ძალიან მჭირდება შენი დახმარება.(ჯინი)
-მაგრამ...(ენე)
ენემ ზარს ხმა გაუთიშა და შემომიბრუნდა.
-ლინ ხომ დამეხმარები?
-რა გინდა?
-უნდა წავიდე.
-რა? შენ კარგად თუ ხარ?
- გთხოვ ჯინი ცუდადაა მასთან უნდა წავიდეე.
- მაგრამ სად?
-არვიცი ალბათ პარკშია.
- შენ რამეს ხო არ მიარტყი თავი ამაღამ სად ქალაქის პარკში უნდა წახვიდე??
- თუ რათქმაუნდა დამეხმარები, ბოლოსდაბოლოს შენი პირველი სიყვარულია ცუდად გოგო ჯინიი.
-კარგი რა არ გამაცინო. რატომ არის ცუდად თუ გაიხსენებ მერე შემომიბრუნდი და მთხოვე.
-ხო მაგრამ.
- კარგიი, მე რისი გაკეთება შემიძლია?
- მადლობა ღმერთს, ლოგინი უნდა დააწყო და როდესაც დრო იქნება მაშინ დამირეკავ რომ მოვიდე.
-აუფ მომინდომა გოგომ აქ დარეკვები ლოგინი დამიწყვია მაგრამ რა სიოხრით უნდა დავრეკო შენთან მაშინ როდესაც ანგარიშზე არმიდევს??
- ეგ სულ დამავიწყდა რომ არასდროს არგიდევს შენ ანგარიშზე კარგი აპარატს მოვძებნი და ჩაგირიცხავ.
-კარგი წადი ახლა მოგიკვდა ძმაკაცი.
- კაი კაი წავედი, მიყვარხარ ნუ ვიცი ჯინის გამო მეხმარები მაგრამ მაინც.
-წადი.
რახან მშობლები არ გაეღვიძებინა მოუწია ფანჯრიდან გადასულიყო.(სხვათაშორის ამ მომენტზე ბევრი ვიცინე) მას სიმაღლის ეშინია ახლა კი სახურავზე უნდა ავიდეს და იქედან ჩავიდეს დაბლა რომ უკანა კარით გავიდეს. მე უბრალოდ ვუყურებდი ერთი გადასვლაში დავეხმარე მერე კი მის შეშინებულ სახეს დავცინოდი. ლოგინი დავაწყვე, ტელეფონზე მესიჯი მომივიდა  მივხვდი რომ ახლა უნდა დამერეკა რადგან თანხა ჩამირიცხა.
დაახლოებით 4-5 საათი იყო ენეს დავურეკე რომ გამერკვია რა ხდებოდა.
*ზარი*
- რა ხდება აბა?როგორ არის შენი მეგობარი?(მე)
- ახლა კარგად არის.(ენე)
-მაგრამ რა სჭირდა ისეთი რომ შუა ღამით დასჭირდა შენი დახმარება?
- ნაჩხუბარიც იყო და ანერვიულებულიც სულ დასისხლიანებული დამხვდა.
- ვისთან იჩხუბა?
- ვიღაცასთან თვითონაც არიცის.
- ეჰჰ კარგად ჰქონია მაგას საქმე გოგოს დასახმარებლად რომ შუაღამე ურეკავს.
- იცი რა გული რომ არ გაქვს და რომ ნაგლობ ეგარის იმის მიზეზი რომ ვერ იღებ იმას რაც და ვინც გინდა გაიგე!
მაღალი ტონით დამიწყო საუბარი.
- ჰო არა? მე რომ არა ვინ დაგეხმარებოდა ფანჯრიდან გადასვლაში? მე რომ უგულო ვიყო არ დაგეხმარებოდი და ან კარიდან გექნებოდა გასასვლელი და ყველაფერს გაიგებდნენ ან მეორე სართული დან გადაფრინდებოდი გაიგე! ახლა კი გვიანია და სჯობს სახლში დაბრუნდე.
*ზარი დასრულდა*
ენეს ამ სიტყვებმა გამანაწყენა მაგრამ თან ვიცოდი რომ სიმართლე იყო, არ მქონდა უფლება მასზე გავბრაზდბულიყავი, ვინც არუნდა იყოს როგორც არ უნდა მიყვარდეს მაინც ყველასთან ძალიან ვნაგლობ და უგულო ვჩანვარ ბევრ უთქვამს და ყურადღება არ მიმიქცევია მაგრამ ყელში ამომდის უკვე არ ვიცი რა ვქნა როგორ მოვიქცე.
დაახლოებით 05:25 იყო როდესაც ენე სახლში დაბრუნდა. ფანჯარაში შემოსვლაში დავეხმარე ლოგინი ავულაგე რომ ჩაწოლილიყო ძალიან ციოდა გარეთ და ვიცოდი რომ მასაც შესცივდებოდა. ხმაც კი არ ამოგვიღია ისე დავწექით ორივე.მაგრამ ცოტახანში ენემ დაიწყო საუბარი.
-მას დახმარება სჭირდება.
-ჰაჰ კიდევ?
- მთხოვა რომ ცოტახნით მისი შეყვარებულის როლი მეთამაშა.
-მაგრამ დარწმუნებული ვარ არას ეტყოდი იმიტომ რომ ნამჯუნი გიყვარს და მას ხვდები ხომ მართალი ვარ.
- მაგრამ არც უარის თქმა არ მინდა იმიტომ რომ არმინდა გავანაწყენო თან არც მინდა დავთანხმდე მაგრამ რავქნა.
- შენს მეტი არავინ ჰყავს დავიჯერო.
- კი მაგრამ არავინ ისეთი როგორიც მევარ.
-ეჰ მეწყინა.კარგი დავიძინებ მე არ მიძინია თქვენგამო.
-კაი.
*შემდეგი დილა*
*შემომავალი ზარი ჩემს ტელეფონზე*
-გისმენთ.(მე)
-რაის გისმენთ გოგო.
-აჰ რიკა შენ ხარ, თვალები არ გამიხელია ნორმალურად და ამიტომ გითხარიეგრე, what's up?(მე)
-ჰო მევარ,არმოდიხარ?
-სად?
- ნეტავი სად? ჩემთან.
-რამინდა ამ დილა უთენია შენთან?
-კარგი რაააააააა საათს დახედე.დღის 3 საათია.
-აჰმ ხო გუშინ გვიან დავიძინე და.
-კაი მაგი მერემოყევი აეგდე ჩაიცვი და მოდი.
-რატო მოვიდე ხდება რამე.
-რაგჭირსს დღეს ჩემს მშობლებს ვაცილებ საზღვარგარეთ.
უეცრად წამოვხტი.
-რა შტერი ვარ დამავიწყდაა ახლა ჩავიცმევ და მოვრბივარრ.
-მალე.
*ზარი დასრულდა*
-ენეეე! ადექი ჩაიცვი მოემზადე რიკასთან მივდივართ მალე!
-რა?სად რადგვინდა რიკასთან?
-დღეს საზღვარგარეთ მიდიან მისი მშობლები და უნდამივსულიყავით არ გახსოვს?(პრინციპში მეც არ მახსოვდა)
-აჰჰ კარგი ვდგები მარა შენ რომ წახვიდე მარტო და მერე რომ მოვიდე მე არ შეიძლება.
-აჰჰ კარგი წავედიმე მოვემზადო.
-მჰჰ.
ავდექი მოვემზადე და რიკასთან წავედი.დაახლოებით 20 წუთში მანდ ვიყავი.
-გამარჯობათ(მე)
-გამარჯობა(რიკას მშობლები)
-ოუ გირლ მოხვედი(რიკა)
-მოკლედ ხომ იცით ჩვენ მივდივართ და 3 თვე მარტო ყოფნა მოგიწევთ იმედია ნაგავი არ წაგიღებთ (რ დედა)
-კარგი რაა დედაა(რიკა)
-კარგი ტაქსი მოვიდა და უნდა წავიდეთ (რ მამა)
რიკას მშობლები გავაცილეთ დაახლოებით 15 წუთის შემდეგ ენეც მოვიდა.
-ისევ დარეკა(ენე)
-ახლა რაღა უნდა?(მე)
-პასუხი აინტერესებს (ენე)
-და რა არის შენი პასუხი?(მე)
-მალე შენს ტელეფონზე ზარი შემოვა.(ენე)
-რა?
დავიბენი, ვერ მივხვდი რა იგულისხმა მან.
*შემომავალი ზარი*
-გისმენთ (მე)
-გამარჯობა ლინე.
ბიჭის ძალიან ნაცნობი ხმა მომესმა.
-გამარჯობა?
-ჯინი ვარ.
- გისმენ ჯინ რა ხდება?
-სალაპარაკო მაქვს შენთან.
-ჩემთან?
-ჰო.
-ამ კარგი გისმენ რისი თქმა გინდა.
-შეგიძლია დღეს 6 ზე პარკში გამოხვიდე?
-მე, პარკში, შენს შესახვედრად?
-კი.
-ჰმ კარგი რაპრობლემაა გამოვალ.
-კარგი შეხვედრამდე.
-შეხვედრამდე.
*ზარი დასრულდა*
-What the fu*k was that??(მე)
-რამოხდა?ვინ იყო?(რიკა)
-ჯინი იყო.(მე)
-რა უნდოდა.
-დღეს 6ზე პარკში შეხვედრა.
-რააა??ხოარ ღადაობ მერე?
-მერე არაფერი ახლა 6სის ნახევარია უნდა მოვემზადო და გავიდე.
დიდი სიჩქარით ოთახში ავვარდი და რიკას ტანსაცმელი მოვიხდინე.
-კარგი წავედი (მე)
-იქნებ ჩვენც ჩუმათ გამოგყვეთ?(რიკა)
-რაც გინდათ ის ქენით მე წავედი.
რიკას სახლი პარკთან ძალიან ახლოსაა ამიტომ მხოლოდ 5 წუთი დამჭირდა მისასვლელად ჯინიც იქვე დამხვდა.
-გამარჯობა ლინე.
-გამარჯობა სოკჯინ.

...

(მოკლეეედ ძალიან ბევრი ხანია ფიკი არ დამიდია სიმართლე გითხრათ არც მე არ ვიცი ამის მიზეზი მაგრამ ახლა დავბრუნდი ნუ რამნიშვნელობააქვს ხო რაც მთავარია თუ ფიკი მოგეწონებათ დაავოუთეთ აუცილებლად და თქვენი აზრი კომენტარებში გამოხატეთ okay დროებით✨💞)

_𝙾𝚞𝚛 𝙷𝚒𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢_Where stories live. Discover now