11✔

1.6K 148 74
                                    

Aniden her şeyden pişman olmuştum.

Sürekli gözyaşları düşüyordu.

Her şey için kendimi suçluyordum.

Keşke söyleseydi.

Keşke bana söyleseydi.

Bütün yükü omuzlarına almasına rağmen yine de bana gülümsemeyi başarmıştı.

Onu öldürdüm.

Öldürdüm.

Her ikisi de.

꧁ ꧂

AÇIKLAMA

Kız aslında hamileydi ve onu şaşırtmak istediği için bunu ondan sakladı. Hastaneye gittiği için gece geç gelmesinin nedeni budur.

Onu asla aldatmadı, ona çok aşıktı ve sonunda hayatını aldı. Bu haberle onu şaşırtmak için eski sevgilisinden yardım istedi.

İkisi de Jisung'a olan takıntısından kurtulunca, zihinsel olarak onu öldürüyordu. Ve bu takıntıyı onunla hem kendini hem de çocuklarını öldürerek karar verir.

Sonunda takıntısı onu yok etmeye yöneltti.

YAZARIN NOTU

Bu kitapta insanların bir insana fazla bağlanmamanızı istedim.

Jisung en sonunda hayatına devam edecekti, peki ya o?

Aptalca bir sebepten dolayı öldü. Hayat değerlidir ve hafife alınmamalıdır. Kız sadece kendini öldürmekle kalmadı, aynı zamanda daha gözünü bile açamayan ve şimdi de asla olmayacak başka bir hayatı da öldürdü.

Bu hikâye gerçek hayattaki olaylara dayanıyor, bu yüzden de onu bir kitaba dönüştürmeye karar verdim.

Umarım tüm kızlar, herkesten önce kendinizi sevmeyi öğrenirsiniz.

Çünkü dedikleri gibi, "Bazen onsuz yaşayamayacağın insanlar sensiz yaşayabilir."

obsession • han jisung ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin