⌫Kirai

13 0 2
                                    

𝗣𝗮𝘀𝘁= 𝗧𝘆𝗽𝗲𝗿𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲𝗿 𝗳𝗼𝗻𝘁
𝗣𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁: 𝗦𝗲𝗿𝗶𝗳
𝗔𝗡𝗚𝗦𝗧: 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵,𝗦𝗲𝗹𝗳 𝗵𝗮𝗿𝗺,𝗕𝗮𝗸𝘂𝗴𝗼𝘂,𝗚𝗢𝗥𝗘
𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗔𝗨: 𝗕𝗻𝗵𝗮 𝗢𝗖 (𝗬𝘂𝗶)
𝗢𝗖𝘅𝗦𝗵𝗶𝗻𝘀𝗼𝘅𝗧𝗼𝗱𝗼𝗿𝗸𝗶!(𝗠𝘆 𝗰𝗵𝗼𝗶𝗰𝗲 𝘀𝗼 𝗻𝗼 𝗵𝗮𝘁𝗲)
-------------------------------------------------------
𝗛𝗮𝘁𝗲....
𝗛𝗮𝘁𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝗹 𝗬𝘂𝗶 𝗔𝗸𝗲𝘀𝗮𝗶𝗱𝗼 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝘁𝗼𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗿𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿. 𝗪𝗵𝘆? 𝗬𝘂𝗺𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝘁𝗵𝗲 '𝗚𝗼𝗹𝗱𝗲𝗻 𝗖𝗵𝗶𝗹𝗱' 𝗬𝘂𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗻 𝗼𝘂𝘁𝗰𝗮𝘀𝘁,𝗳𝗿𝗲𝗮𝗸. 𝗬𝘂𝗺𝗲 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗯𝘂𝘁 𝗛𝗔𝗧𝗘. "𝑌𝑢𝑖?" 𝐻𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑜𝑛 𝑟𝑢𝑛 𝑝𝑎𝑠𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑎𝑣𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. "𝑌𝑢𝑖??" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔. 𝐵𝑎𝑑 𝑚𝑖𝑠𝑡𝑎𝑘𝑒. 𝑌𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑉𝑜𝑑𝑘𝑎 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑒𝑚𝑝𝑡𝑦,𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛, ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑜𝑛𝑔, '𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑏𝑜𝑑𝑦 𝐺𝑒𝑡𝑠 𝐻𝑖𝑔ℎ'. 𝐻𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡 𝑑𝑒𝑠𝑐𝑟𝑖𝑏𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑚, ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑖𝑛, ℎ𝑖𝑠 𝐻𝐴𝑇𝐸. 𝐻𝑒 𝑓𝑎𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑐𝑒 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤, 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑. 𝐻𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠, 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑆, 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑛. "𝐻𝑖𝑡𝑜? 𝑆ℎ𝑜?" 𝑌𝑢𝑖 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑠𝑎𝑑𝑓𝑎𝑐𝑒𝑠. 𝑌𝑒𝑝... 𝑆ℎ𝑜𝑡𝑜 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝐻𝑖𝑡𝑜𝑠ℎ𝑖 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑠𝑜 𝑤𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠. 𝑆ℎ𝑜𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒. "𝐻𝑒𝑦... 𝑌𝑢𝑖?" 𝑆ℎ𝑜𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑎 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒. 𝑌𝑢𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑜𝑖𝑙, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑌𝑢𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝐻𝐸𝐼𝑅 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟. ^"𝙿𝚊𝚙𝚊!" "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚈𝚞𝚒?!" "𝙿𝚊𝚙𝚊...?" "𝙷𝚄𝚂𝙷 𝙲𝙷𝙸𝙻𝙳!" "𝙰𝙷𝙷!" *𝙲𝚛𝚊𝚜𝚑* "𝙻𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚠𝚒𝚗!" "𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝- 𝙾𝙷 𝙼𝚈 𝚈𝚄𝙸!" "𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊... 𝚖𝚘𝚟𝚎." "𝙱-𝙱𝚞𝚝" "𝙼𝙾𝚅𝙴!" *𝚋𝚊𝚖* *𝚜𝚕𝚊𝚙* *𝚌𝚛𝚊𝚜𝚑*^ 𝑌𝑢𝑖 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔. "𝑌𝑢𝑖!" 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑠𝑜/𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑜𝑙𝑒 ℎ𝑖𝑚. 𝑌𝑢𝑖 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑜𝑙𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑤𝑜-𝑠ℎ𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡. "𝑆ℎ𝑜? 𝑌𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 ℎ𝑒'𝑠 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝?" 𝐻𝑖𝑡𝑜𝑠ℎ𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑀𝑎𝑦𝑏𝑒? 𝑃𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑." "𝐻𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑠 𝑎 𝑏𝑎𝑡ℎ '𝐼𝑐𝑦ℎ𝑜𝑡'." "𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐵𝑎𝑘𝑢𝑔𝑜𝑢.." "𝑊ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟." 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡. 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒, 𝑌𝑢𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠𝑎𝑦 "𝑀𝑜𝑚𝑜 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑏𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒," 𝑆ℎ𝑜𝑡𝑜 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑. 𝐵𝐴𝐷 𝑀𝐼𝑆𝑇𝐴𝐾𝐸! 𝑌𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑟𝑡 𝑎𝑡 𝑦𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑘𝑖𝑙𝑙𝑠. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑚,𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝑆𝑜 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑎𝑔 𝑜𝑓 ℎ𝑎𝑚𝑚𝑒𝑟𝑠. 𝐻𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑌𝑢𝑚𝑒'𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑎𝑚𝑒𝑠,𝐻𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝑅𝑜𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑀𝑜𝑚𝑜'𝑠 𝑀𝑎𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑒𝑟, 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 𝑛𝑖𝑐𝑒𝑙𝑦,ℎ𝑒 𝐻𝐴𝑇𝐸𝐷 𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑖𝑛. "𝐴𝐻!" 𝑀𝑜𝑚𝑜 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑. 𝑌𝑢𝑖 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑 𝑎 '𝑌𝑢𝑛𝑜 𝐺𝑎𝑠𝑎𝑖' ℎ𝑎𝑚𝑚𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑. 𝐷𝑒𝑎𝑑, 𝑑𝑒𝑎𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑀𝑜𝑚𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟.𝐻𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑓𝑜𝑜𝑡𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝐻𝑒 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝑜𝑓 𝑡𝑒𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑. ^"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚊!" "𝙱𝚊𝚔𝚞𝚋𝚛𝚘!" "𝚆𝚑𝚊𝚝?!" "𝙷𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚜 𝚒𝚝! 𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚜 𝙷𝙰𝚃𝙴!"^ 𝐶𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑙𝑒𝑝𝑡. 𝗡𝗲𝘅𝘁 𝗗𝗮𝘆: 𝐺𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠𝑟𝑜𝑜𝑚, ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝐽𝑖𝑟𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒, 𝐾𝑎𝑚𝑖𝑛𝑎𝑟𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝐵𝑎𝑘𝑢𝑔𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝐼𝑖𝑑𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑌𝑢𝑚𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔, 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖.... 𝑆𝐴𝐷. 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑌𝑢𝑖 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠, '𝐷𝑖𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒?!' '𝐻𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟?!' '𝑁𝑜.... 𝑁𝑂 𝑁𝑂 𝑁𝑂!' 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑝𝑎𝑠𝑠 𝐴𝑖𝑧𝑎𝑤𝑎'𝑠 𝑠𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑡𝑜 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹: 𝐻𝑖𝑡𝑜𝑠ℎ𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑆ℎ𝑜𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑀𝑜𝑚𝑜'𝑠 𝑚𝑎𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝑌𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒, ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚.𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑖𝑡 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔, 𝑏𝑢𝑡 𝑜ℎ 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑎 𝑠𝑎𝑑𝑖𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑠𝑎𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠. "𝐾𝑖𝑟𝑎𝑖~" 𝑌𝑢𝑖 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑔-𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒. "𝐻𝑢ℎ?" 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑠𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑟? "𝑂ℎ 𝑛𝑜!" 𝑌𝑢𝑖 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑑𝑟𝑦 𝑠𝑎𝑑 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒. 𝐻𝑜𝑤 𝑓𝑎𝑘𝑒, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑚𝑎𝑛𝑖𝑎𝑐 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒. 𝐾𝑖𝑟𝑎𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝐻𝑎𝑡𝑒. 𝐻𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐾𝑖𝑟𝑎𝑖.. 𝑂ℎ ℎ𝑜𝑤 𝑌𝑢𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝐻𝐴𝑇𝐸.

𝐾𝑖𝑟𝑎𝑖= 𝐻𝑎𝑡𝑒 𝑖𝑛 𝐽𝑎𝑝𝑎𝑛𝑒𝑠𝑒
𝑃𝑠!: 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑜𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡? 𝐻𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑!

𝐎𝐜 𝐁𝐨𝐨𝐤~Where stories live. Discover now