Bölüm 1*

242 11 7
                                    

Aslan semtinin en durgun olduğu gündü bu gün. Çoğu kişi evlerinden bile çıkmamıştı, çıkamamıştı.
Bu gün Barın için yıkılış günüydü, semtlerin kavga ettiği gündü.
Barın en yakın dostu olan arkadaşının kız kardeşine aşıktı Turna'ya...
Akın için Turna bir taneydi ailesi Kız evlat istemediği için Turna'yı kabullenememiş ve terk etmişlerdi buna rağmen Akın kardeşinden ayrılmamış her şeye rağmen kardeşine bakmıştı bunları yaşadıktan sonra bir tanesini kimseye veremezdi.



Turna'dan:

Uyku mağruru gözlerle çalan telefonumu aramaya başladı

-Turna yetiş abin Aslan semtiyle kavga ediyor kimse ayıramadı koş...

Telefonu hemen kapatıp giyinmeye başladım abim Barın abiyle kavga edemezdi neden etsin ki yani? Sokağa çıkmala beraber Eda bana doğru koşup kolumu tutarak beni çekmeye başladı.

5 dakikalık yolun sonunda kalabalığı görmem fazla uzun sürmemişti. Abim ordaydı...

- Abi! Barın abi! Şu halinize bakın ne yapıyorsunuz siz?
Barın - Sen karışma Bal.
Akın - Bak hala bal diyo oğlum seni öldürürüm.
- Neyiniz var sizin bu kavga neyin nesi!

Barın abi bana bakıp yüzünü yere eğmişti mahçup bir hali vardı. Abime döndüğümde ise Barın abiye ters bir bakış attı bu demek oluyor ki Barın abinin yaptığı bir hareketten dolayı bu şekildelerdi.

- Hemen bana açıklayın derdiniz ne?
Akın - Barın bey söyler nede olsa onun yanlışı.
Barın - Bal sana söyleme zamanım gelmiş demek... Sana eskiden hep seni seviyorum derdim hatırlar mısın?
- Evet
Barın - İşte ben seni seviyorum Bal... Balım sana aşığım abinin aşk anlayışı farklı.
Akın - Bak hala aşığım diyor ya yediğin dayak az mı kaldı?

Mahallelinin ayırması üzerine kavga bitmişti ne diyeceğimi bilemiyordum sonuç olarak o benim abimdi.

Akın - Bundan sonra bu evden dışarı çıkmak. O herifin sana bir yaklaştığını göreyim bacaklarını kırarım otur oturduğun yerde.
- Abi ne diyosun sen ya? Dışarı çıkarımda gezerimde kimene!
Akın - Hele bir dene geçen seneden daha beter yaparım seni!
- Yeter tehdit edip durma beni! Aşıksa aşık bana ne! Ben mi dedim gel bana aşık ol diye! Annemden daha betersin sen hep aynıydın aynı onun gibiydin ama bu son 5 senedir daha betersin!
Akın - Ne diyosun kızım sen!
- Anlamamazlığa verme her zaman onun gibiydin! Her şeyimi kısıtlıyorsun! Küçükken Barın abimle evlenicem dediğim zamandan bu yana sen değiştin! Yeter anlıyor musun yeter! Kimsene belki senin elinden kaçıp ona giderim ha!
Akın - Bu evden çıktığın an öldürürüm seni.

Abim sinirle kapıyı çarpıp gitmişti senelerdir yarı tutsak yaşadığım bu evde artık tam anlamıyla tutsaktım mahalleye ne zaman yeni birisi taşınsa ve benim yaşıtlarımda bir erkekse kesinlikle dışarı çıkamazdım. Bu mahallenin eskileri beni çok iyi bilir ama yeni gelenlerden dolayı kıskançlığa mahkum edilerek evden çıkamazdım...




Geçen sene dışarı çıkmak istediğimden ve zamanında gelmediğimde günlerce beni evde tutardı arada Barın abi gelip kız bir nefes alsın diyerek abimi ikna eder ve üçümüz dışarı çıkardık...




İlk defa bu tarz bir kitap yazmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aslan Semti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin