Lucella POV
Zing dar 5 velah chuan ka harh hlawl mai , awii ka chauh zia chu ahhhh.....
( exam kan zo hlim chiah ani a secondary kan thainho a kan chhuahsan kum tur ani ka hlim hle)....
Awii....!! College chu korea university lian ber ah ka lut ang mawle ( ham bau² pah chung chuan ka khi vur vur reng mai ) ...., ka thiante hian duhlo eng ang mahse ka kal tir ve vek tho ang hmmpp hmmpp an mawl ve ropui mai siahhh hahahhh ...........
(Phone ring ..) Hello..?
Aw .... Nu ka ngai tawh che e...
"Bawihi exam te iti tha amaw""
Awii"" nu ifanu hi min ringlo ami a mizoram topper tur ka nihhi kkkiikk**
" haha ni e , kan fanu hi chu a hetih tlat thin avang hian in alawm .. Kan duatloh theihloh ni hh""
Naaaa..!! Nih nu ka passed chuan in korea rama university lian berah ka kal thei ang tiraw..??
"" ehee tehreng maiii ka fanu in chutiang aduh te chuan kal lutuk e"
Haha nu ka lawm e , ka dah dawn .. Ka hmangaih che u , in enkawl tha ula byee*
"" bye le ka fanu keini pawn kan hmangaih che""
{( second phone call with friends)}...
Hello ...!!
Heyyy aliina kan thian dang ho kha biala exam zawh lawm nan thil ei chhuak ang u vawiin nanana chu .....
" nia atga ngawt in ka ring kei pawhin , kalo hrilh hlawm dawnnia ...""
Ole ole... Nih ka dah dawnnia see you later**
""Ok bye""
( nileng chuan kan thian ho chuan kan leng a kan bazar bawka eng eng emaw kan ti khawm aa ni ber mai )........
..........
......................BT7 POV
(An thian ho chuan an party ve bawka , khawvel exam aruala neih vek ani a .. An zawh pawh a inrual hle ani)..
jungkook - hey joon hyung...
Namjoon - aw enge kook" irui leh tawh ami a... I nawi theu ber mai awm e nang hi cuhhh haha **..........
hoseok- wow anawm zia hi ..."" Lehpek atang chuan university lian berah kan vaiin ... No uniform ""oh my god" this is my dream or real"".......
Yoongi - kal mai teh ... I passed dawn em pawh i hriat loh kha ....,,,,, phur hluai teh suh lehkha zir hi ka hne lutuk ' mut reng mai ni ka duh ni '''' ........
Jin - nangni ho lahhiii ahh .... Naupang chhia ang mai hian awm suh u ( khi vur vur chung chuan ati a))... Tae leh jiminie* kha in rui viau ani ang maw... Eheeheee
Tae &jimin - ateuuhlooo maii (antih chu a inrual hle, an nui dun hak haka)...
JUNGKOOK POV "
Saw saw en teh u " lisa i te thianho an rawn kal leh dawdaw tawh saw....hemi te ho ka ninzia hi chu vuak darh vek mai hi nia ka duh ni , huisss ka inti thinrin leh dawn heiihhhh ka hmuh a an rawn in lan tawh phat hian chuan ka sa phat zel ahh college chu kan kal na han hrang tawh hram sela aw .... Nangni pawh hian in ning ve tho tih ka hria nia ww...
Hahhaha ( tih pah chuan whisky chu tlak papa))........
.......................................................................
......................... ..............................
YOU ARE READING
RICH vs RICH ( How Become Fallen in Love)_💜
Historia Cortahun ka neihloh em avangin ka rawn post khat pon min hrethiam donnia...diklo laite chhiar nuamlo laite a awm chuan comment section lamah lo sawi ula... BTS lam anih mai bakah mizo ten bts lam story kan ngainat em avagin mizo hming lamin lo hman ka tu...